2016年5月23日星期一

▌保養 ▌定期清潔保濕 ♥ Faith in Face 春夏懶人恩物...*

對我來說, 講到轉季保養, 春夏的到來除了要把滋潤型保養品轉為清爽型之外, 
另一個很重要的轉變, 就是要由秋冬的每星期1-2次深層清潔轉為2-3天一次, 甚至隔日進行了!!



其中一個愛牌 Faith in Face 今季就推出了全新的MAGIC MUD BALL加拿大冰川礦物泥淨化面膜(HK$178 / 50ml), 一講名就知係泥mask! 一講泥mask 就知係清潔功能的產品, 我的最愛!!!!


主要成份:
 加拿大冰川礦物泥
 玫瑰果油
♥ BHA(水楊酸)
♥ 法國海鹽

主要功效:
 迅速排毒淨化肌膚
濃度高達22%的加拿大冰川礦物泥, 能迅速將肌膚內的毒素排出, 還原水潤嫩澤肌膚。
♥ 強效控油去角質廣為人知的法國海鹽不但能輕鬆去除角質, 控油功效亦相當出色。
♥ 7大神奇護膚功效玫瑰果油連同BHA及其他珍貴成份, 短短10分鐘便能達到7大功效: 
軟化角質、緊緻毛孔、去角質、去黑頭、潔淨、深層清潔及保持水份油脂平衡。


冰川礦物泥淨化面膜看起來很杰身, 但其實蠻軟而且易推開。


我會卸好妝、洗好面之後, 就敷一層冰川礦物泥淨化面膜, 厚度剛好cover住皮膚顏色就ok~~~


10分鐘之後就會乾到這個地步, 係時候要洗喇~~~~
洗的時候覺得這泥面膜好易洗, 這方面非常滿意!


用完之後覺得好乾淨但又唔會繃緊, 毛孔都明顯有變乾淨~~油光也消失!


夏天除了deep clean會做密些, 敷mask也會敷得比較密!
這款是 NOURISH ME HYDROGEL MASK (HK$69.9 / 3片)


主要成份:
♥ Ceramide3(神經醯胺)
♥ 西蘭花萃取物
♥ 橄欖油

主要功效:
♥ 補水鎖水
肌膚蘊含豐富的Ceramide 3, 形成保護肌膚最重要的角質層脂質成分, 能防止水份流失及使肌膚保持濕潤狀態, 還原柔軟和健康的肌膚。
♥ 豐富營養
西蘭花萃取物含有大量的維他命C、E 及胡蘿蔔素。維持肌膚健康, 防止紫外光侵襲。
♥ 高效保濕
橄欖油內存在豐富的Squalane(角鯊烯)、Tocopherol(生育酚)及Polyphenol(多酚), 能深入肌膚底層, 迅速補充水份以達到深層保濕效果,  令肌膚更強壯。


面膜質地係最愛的水凝膠~
由於水凝膠本身已是精華, 並不是紙類棉類等會吸水的材料, 所以即使通宵使用, 肌膚水份也不會被反吸收!
所以我平時會敷至少30分鐘!


夏天敷其實都幾爽, 因為面膜本身涼浸浸, 敷上去的同時已經有降溫效果! 如果用前先雪一下會更爽歪歪~
而且貼面度高, 剪裁位都唔錯, 只是鼻位剪裁跟我的扁塌鼻子配合得不太完美。


敷完面膜面色明顯有改善!
乾紋和缺水的毛孔都變得比較飽滿, 感覺不錯!


水份測試可以見到Before的是用了冰川礦物泥淨化面膜之後測的, 想不到泥mask後皮膚都沒有很乾!
而after就是面膜後測的, 水份上升幅度令人滿意!!

總括而言兩款產品都好好用~價錢不貴, 推介比大家:)
查詢電話: 3580 0993
官方網站: www.faithinface.com.hk
Facebook: http://www.facebook.com/faithinfacehk
Instagram: https://www.instagram.com/faithinfacehk/

**產品由Faith in Face提供**

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...