2016年5月9日星期一

▌保養 ▌定期重點修護 ♥ patchology 眼唇同樣重要...*

每日都好勤力護膚, 自問唔算好懶既我, 
唔知點解總係會忽略最容易比人睇出年齡秘密既眼唇保養!!!!!


又由於年紀漸長, 唔可以再好似18 22 時一片mask走天涯喇!!
patchology 呢兩款重點修養產品就最適合我!
Patchology 是由一隊皮貼劑專家和美容行業的資深人士研發的。
品牌的名字Patchology 是由 “Patch”(貼片/貼劑) 和“Technology”(科技)兩個字組成的。 
意思是將精心挑選當今最有效的藥妝品成分用於貼片上,結合嶄新之科研技術,針對性解決肌膚問題, 令肌齡逆轉。
 
早幾個月講過, 因為呢兩年發現有眼袋的出現, 拍照明顯顯得疲憊不精神....
尤其連自拍都見到眼袋呀!!睇落好殘, 所以呢幾個月敷eye mask都比之前頻密....

呢塊pad、呢枝精華、仲有一包濕巾, 就係patchology的皇牌產品, 
Energizing Eye Patches 煥采眼膜!! ($320)
一SET內容物就包括:
♥ ENERGIZING EYE PATCHES激活凝膠18ml  
♥ 煥采眼膜3對(可重複使用4次)♥ 清爽濕巾 24張


呢一對就係煥采眼膜喇!
使用方法比一般eyemask多一個步驟, 就係要先在eyemask後面搽上厚厚一層
激活凝膠!


搽滿晒之後就可以輕輕貼上眼底, 本身eyemask已經有黏力, 如果貼上後覺得唔夠緊貼, 可以再搽多少少!


眼膜主要成份有:
玻尿酸 -  有豐潤肌膚的功效
黃秋葵植物肽 - 可以鎮靜和舒緩黃瓜和薄荷提取物 - 舒緩眼部周圍並減輕浮腫維生素C - 提亮眼部,減退黑眼圈色素維生素 B3、 B5 - 對抗自由基導致過早衰老的跡象。
而且加上一個專利的微電流傳輸技術,為眼部肌膚提供深層滋潤丶並更新眼部肌膚,有助解決過早衰老、浮腫和黑眼圈的跡象、提升下眼區亮澤度,並潤滑肌膚。

敷的時候其實會覺得有少少唔慣, 始終唔係薄薄一片eyemask咁, 總有少少唔自在~
敷夠20分鐘就可以將eyemask慢慢撕開, 再用濕巾輕輕抹乾淨眼底。
眼膜本身可以reuse 4 次, 抹完眼底可以用同一片濕巾抹乾淨eyemask再放回袋中收好下次再用。

個人認為滋潤度比想像中高! 減淡細乾紋效果唔錯!
第2日上妝時, 眼底遮瑕明顯比平時貼服~

***

其實一邊敷eyemask時, 我同時做埋 Lip care! 慳時間呀嘛~


呢個係我用完超喜歡的 Patchology Flash Patch®Lip Gels 
水嫩彈緻護唇膜 ($460/24pcs)


成份方面有:
HydraSurge5™ 保濕系統 - 持久保濕、柔潤皮膚、具有消炎和抗氧化修護、改善皮膚緊緻度和彈性
肽 - 抗老化作用,並有助於軟化細紋和皺紋綠茶提取物 - 有效抗氧化和舒緩肌膚維他命B - 抗老化作用、提高神經酰胺和游離脂肪酸水平中的皮膚,並有助於防止皮膚缺水


呢種凝膠狀的片狀mask多數係eyemask出現, lip mask我比較少用, 覺得幾新奇~!

將唇膜敷貼在已清潔好的嘴唇上5分鐘就夠了, 不過我敷左10分鐘~
幾喜歡呢塊mask的加大設計, 可以照顧埋唇邊平時疏於保養的位置, 
而且中間有切口, 方便說話XD
一邊敷一邊聞到淡淡桃香味, 覺得好享受呀!


敷完之後唇紋明顯減淡, 而且睇到都覺得比之前柔軟!!!
我自己極度推薦呢個唇膜!!
用左2日之後同男友約會, 佢仲話點解我個咀錫落軟左 XDDD
乜我平時個咀有咁乾咩?哈哈哈~~~

Patchology 銷售地點:
中環置地廣場 LANDMARK, HARVEY NICHOLS, BEYOND BEAUTY, LUXE : BEAUTY
金鐘 Pacific Place, HARVEY NICHOLS, Beyond Beauty, LUXE : BEAUTY尖沙咀 Beauty Bazzar, Beyond Beauty, LUXE : BEAUTY


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...