2016年5月23日星期一

▌保養 ▌透明質酸安瓶推介 ♥ The Plant Base 植肌然...*

夏天我特別鍾意用清爽度高的透明質酸產品, 貪佢夠補濕又快吸收唔會黏笠笠~
而除了一直用開的B5精美之外, 最近2個月我仲試左一隻好好用的透明質酸原液!!



呢枝係一枝透明質酸安瓶, 內含100%透明質酸原液!!!
是來自2005年在韓國成立的品牌 The Plant Base, 原本佢專注生產100%天然的香皂, 後來就開發保養品市場, 堅持以天然有機的成份出產保養品。2013年更成為 Korea Model Association 指定護膚品牌之一! 而2015就正式登陸香港喇~
The Plant Base的護膚概念, 係「純植物精華, 無水無油配方」, 都好適合常常追求天然無添加的香港人呀!


The Plant Base 產品主要特式, 就係由營養豐富植物提取液代替水份作為保養品的基礎,
不含可致敏的人工化學品和防腐劑。
而且佢地既產品會標明成份比重, 產品亦經過
美國FDA認可, 不作動物測試。


呢枝泵裝的透明質酸安瓶就含有100%透明質酸原液!
透明質酸是天然肌膚保濕因子, 無副作用, 適合所有膚質!
而且最吸引的是, 可以單獨使用之外, 仲可以
加入其他精華及面霜混合使用加強效果!


瓶咀設計係扭開就會彈起, 不過稍嫌泵管比較啜瓶身, 取出有少少阻礙。


精華無色無味, 推開會變水珠, 吸收得好快, 可見滲透力唔錯!


早上skincare比較簡單, 我多數單用作精華, 再搽一層面霜就化妝~~~ 用左之後覺得皮膚有彈性左!


夜晚因為會搽多一款美白 / 抗皺精華, 所以就會用佢溝面霜做最後一步。
最近轉用左含水楊酸的面霜, 用起上黎有少少拮面, 溝左呢滴透明質酸就可以減低拮拮地的感覺~~~~


我洗完面皮膚好易泛紅, 用左佢之後有輕微降紅效果。

上圖亦可見單用精華後的皮膚水份度已經唔錯, 混合非保濕類面霜後水份上升幅度更驚喜!!
個人認為混合產品使用效果可加乘, 如果本身面霜的延伸性低, 混合使用仲可以解決呢個問題~~
用左2個月, 感覺愈來愈好用, 明明得20ml都只係用左大半枝, 估計一枝可以用3個月, HK$213/20ml 既價錢黎講唔算貴呀!


銷售點:wishh! 全線分店
http://www.wishh.com.hk/

*產品由The Plant Base提供*



沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...