2016年7月24日星期日

▌療程 ▌向橙皮脂肪說不 ♥ 體驗 SmoothShapes 激光治療...*

細細個以為橙皮紋只係孕婦專屬用語, 
或者係經歷過巨大身形轉變的人才會出現的皮膚狀況, 
殊不知當發現自己下半身pat pat 有輕微的像同胎印的間紋, 還有
大腿後側出現凹凸不平的狀態時 (當時還以為自己大腿太粗所致), 開始做了點資料搜集, 才驚覺這些就是橙皮脂肪, 而且多瘦的人也會出現!!!


有研究指出成因是雌激素增加(尤其在青春期及懷孕期間), 影響血液及淋巴循環, 氧氣和營養等不能送到細胞內,也不能排走體內水份發廢物, 導致脂肪細胞變硬發脹大,細胞間的空隙不能再容納, 而擠到真皮層的結締組織上,令血管受壓形成凹凸不平, 在皮膚表面形成橙皮狀的紋理。


有d人要好似上圖咁用力擠壓先會見到凹凸不平的紋理,而我就是大腿後方明顯會見到不平的情況 :(

我都明白係長年返office工, 久坐不站的不良習慣有好大影響, 
所以而家除左定期做運動之外, 搭車都盡量企, 返工都唔會坐好耐都唔郁, 間中要去下洗手間, 飲水, 或者出去行個圈。
雖然我有時都會抱怨工作常需要走來走去, 但係調轉諗走動多d其實都唔係一件壞事丫。

當然, 咁多年積落黎的問題並唔會因為改變習慣就即時消失, 除左自己的努力之外, 如果荷包鬆動都可以用科技幫幫手~今次我就試下搵 SmoothShapes 幫我加快解決橙皮脂肪問題啦~


呢部就係SmoothShapes機喇, 佢既原理係利用專利 Photomology 技術解決橙皮纹的問題。
這種無痛性治療方法是利用易被脂肪強烈吸收的激光 , 
液化脂肪細胞內的脂肪 , 同時光學熱能刺激膠原產生
修復
已脆化的膠原 , 增加血液循環及改善局部新陳代謝。

療程中, 滾軸和
眞空負壓所產生的按摩作用 , 能將液化的脂肪快速地移出脂肪細胞,
進入人體的淋巴循環而被其它組織消耗 , 使皮膚顯
得更加平滑

今次我就係黎到位於炮台山的
Wing Yin Fitness & Skin Care Center試做療程~地鐵站A出口過天橋行一個路口就到, 非常方便~~


 
試做當天係平日下午, 人流比較少, 做療程都特別輕鬆舒服!


治療師跟我講解完 SmoothShapes 之後就帶我入房準備開始療程! 店子雖然不大但乾淨企理~感覺良好。


我今次只做大腿部份, 只換了紙 T Back 就可以開始了~


經治療師目測後, 都認為我的重災區係大腿~所以今次就會進行大腿360度的療程~
這樣就當作是4 parts (每parts約一張A4紙尺寸), 每part 會做10分鐘, 機頭接觸皮膚的時間才會自動計算, 所以不需要擔心有唔夠數的情況!

治療師會帶動機頭在皮膚上滾動, 機頭會一邊發放激光, 一邊吸啜皮膚。
激光只有一種波長, 而吸力則可以調較。吸力大小不會影響效果, 有些客人受力、喜歡吸力較大, 可以當作按摩 ; 有些客人則不喜歡那種吸啜的感覺, 可以選比較輕吸力。而我就比較喜歡吸力大喇~~做的時候暖暖的, 完全沒有痛感, 加上吸力真係好似用按摩球按摩架!


前大腿和後大都會各做20分鐘, 治療師將大半時間都幫我碌大腿外側的重災區部份, 
看似很用力, 但她說原來並不辛苦, 一邊做一邊還可以跟我分享其他客人的case。


呢張相就對比到療程前後, 大腿外側最突出處的線條明顯比療程前高, 有提拉了的效果。
而且大腿前側比療程前平滑。自己摸一摸都明顯感覺到線條緊實左, 無咁鬆弛, 而且無之前咁凹凸凸~


大腿後側同樣有相同效果~線條有明顯變得緊實, 向外擴的角度亦明顯收窄, 
後方的凹凸情況都有少少舒緩。

整體效果都好滿意!!!! 估唔到過程好快, 而且完全冇痛(仲係有少少享受), 但效果都幾顯著。
當然做一次係唔能夠解決100%的橙皮紋/橙皮脂肪問題, 
SmoothShapes激光治療就建議每星期兩次治療, 四星期後的效果就會更好。

仲有最重要的係, 療程後48小時係液化脂肪的黃金時間, 如果呢48小時內做運動, 效果會更加好!
所以我連續兩日都去左跑步~~我真係有去架!!!


呢張就係catalog 上面的治療前後對比圖~試做過之後我覺得可以變成after咁完全不是夢~


寫埋價錢比大家參考下~呢個SmoothShapes 價格係 $9,000/16次
治療師仲話, 如果想效果更加好, 可以過做埋Cellu M6療程 (以滾軸負壓吸力原理增加體內循環, 以達纖體、緊緻、雕塑的目標)和 射頻 Reaction 療程 (雙極射頻+負壓吸力可消滅頑固脂肪)
佢地仲有推出一d混合plan, 用一個價錢, 每次去自由選擇做以上3種療程之一, 都幾吸引!!

如果你都有興趣, 不妨打個電話去做個諮詢~
Wing Yin Fitness & Skin Care Center地址: 北角英皇道 255 號國都廣埸地下 6B 及 7 號舖 (炮台山地鐵站出口)電話: 2887 9357

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...