2016年10月9日星期日

▌妝物 ▌Anna Sui 神秘的童話 ♥ 自選森林寶盒夢幻登場...*

早前出席了Anna Sui 秋冬新品的活動, 大家為之瘋狂! 為什麼呢??



就係因為大家可以隨意揀選6粒心水眼影、唇蜜、胭脂的 Make Up Palatte!
我手上的就是我自選的組合喇~~~超靚! 連個palatte盒都好靚!

講返個活動先~
今次係介紹Anna Sui 2016秋季最新推出的秋季 Mysterious Fairy Tale 神秘的童話 彩妝系列, 其實Anna Sui 的產品包裝一向係大家公認的no.1 華麗, 所以好難唔比佢吸引到啊....
今次最特別的, 當然就係48色 幻彩森林寶石 啦 !!!
每粒「寶石」都係眼影+胭脂兩用架~~~
另外就係 
幻彩森林唇蜜, 隻隻色都好似糖果咁樣!


寶石上面有5款唔同的圖案, 
寶石圖案 ♥ 透薄, 細緻及啞光的粉末, 質感粉嫩幼滑, 妝感自然
羽翼圖案 ♥ 質感像羽毛般柔軟, 配上超微細珍珠粒子珍珠圖案 ♥ 帶有微亮的光澤感、像珍珠一樣花朵圖案 ♥ 絲絨質地,色彩艷麗奪目, 帶有明顯光澤感星塵圖案 ♥ 含玻璃珍珠粉末和透明的閃粉, 妝感更閃爍突出

呢6粒花朵圖案的眼影我真係一見鍾情呀!!!!
對於呢一種顏色同質地真係抗拒唔到....

仲有呢度12色 幻彩森林唇蜜, 真的太難選了!


今次活動的重頭戲當然唔係自己揀寶石咁簡單啦, 而係請左日藉化妝師 Okazaki San 為大家示範今次的重點妝容!

呢3個寶盒就係Anna Sui早已配搭好的三個主題~
今次化妝師就會示範最左邊的寶盒, 原來靈感係啟發自一個從亞洲到荷里活發展的女星妝容, 好正!


從皮膚保濕打底開始就唔可以偷懶, 呢兩枝skincare好好聞好保濕喎!


底妝就係用今次的兩款新品, 一陣再詳細講~


粉藍粉紫好似好難用, 但如果輪廓夠深其實又可以好好睇!


除左妝容之外, 今次仲出左左邊的 body shimmer 魔幻魅影多效閃粉霜(HK$180/5色), 搽在身體任何位置, 帶來閃爍效果~party必用! 還有右邊的幻彩染髮筆套裝 (HK$220/3款), 輕輕畫就可以有one off 染髮效果, 好吸引!

睇完老師的介紹, 我都用新品試下化個妝先!

首先就用左邊的滋蜜亮澤透薄底霜 (HK$240/4色) 打底~
由最淺的00色到最深的03色共4款~
我手上的係01色, 睇睇4色的分別先, 右起00色:


由於佢有我非常讚賞的SPF40, 直接用黎做打底+防曬超方便!
搽完薄薄一層之後可以tune到整體膚色變得均勻, 毛孔都遮得幾好, 泛紅都有改善, 而且含有乳木果油, 搽上皮膚唔乾幾滋潤! 


跟住我會再重點遮下眼圈同痘印, 就用 透亮柔滑 BB粉餅  (HK$380/3色)定妝~


呢個粉餅壓花好靚....真係好唔捨得整花佢!


粉末好幼細, 3個顏色可以混合使用又可以分開做highlight同shading!
有少少遮瑕度, 搽左皮膚滑好多, 而且幾貼薄自然! 粉卜軟硬適中~


自選森林寶盒可隨意擺放最多六顆森林寶石, 仲可以配備化妝掃一同使用~
我就揀左呢6粒, 有啞色、有閃粉、有絲絨質地, 一盒就可以完成日妝、晚妝, 仲有齊胭脂同唇蜜超方便呀!!!


每一粒都好顯色!!!!
無飛粉問題、親膚度一流。


簡單用粉紫同粉紅做個甜美日妝無難度, 顯色度令人驚喜~


最右邊的寶石我就用黎做胭脂, 輕輕一掃已經好顯色, 顏色勁sweet!
最後搽埋唇蜜就完成~呢個妝只係花左我10分鐘, 唔使拎幾件產品出黎用, 一盒搞掂勁方便!


呢個自選森林寶盒最吸引的地方, 在於唔使好似平時買palatte 咁, 總係有硬食1, 2粒唔太喜歡的顏色, 
而且唔限於眼影, 仲可以擺胭脂同唇蜜, 每粒只係$95! 愛不釋手的感覺大概就係咁喇~

想知更多有關產品的資料, 可以瀏覽 Anna Sui 的網址:www.annasui.comFacebook: https://www.facebook.com/annasuipage/
銷售點:ANNA SUI 彩妝專櫃 
銅鑼灣崇光百貨3樓 
尖沙咀海運大廈3階 LCX 沙田新城市廣場3期一田百貨2樓 


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...