2016年10月10日星期一

▌美髮 ▌日雜捲髮真係可以電出黎 ♥ 家一樣的 Mold Lab 造型研究所...*



相信10個有11個女仔都感嘆過, 點解每次去電髮, 都整唔到日雜裡面的髮型既?!!?!?!

有髮型師同我講, 日雜髮型係捲出黎 / 吹出黎, 無可能電出黎, 我甚至有一刻覺得一定係要去日本先可以電到!!

但原來唔係架, 香港都電到! 我終於唔使自己捲都有日系曲髮喇!


經過朋友介紹, 我黎到觀塘巧明街萬年工業大廈的一家樓上salon - Mold Lab造型研究所
一上到黎, 見到係我最愛的簡約木系裝潢已經加晒分!
店子小小, 五贓俱全。


Mold Lab 以「比例」作為造型的根源, 為每位客人制定出合適髮型, 準確控制每條頭髮的長度 ,以帶出每位客人最根本的自然美。
呢度環境
舒適企理, 
黎到仲要換拖鞋,好有家的感覺!  
完全唔會好似一般salon 咁又嘈又狂播音樂(我真係唔明點解要咁大聲播歌)
而且佢地行預約制, 可以自己黎, 又可以約埋朋友一齊黎整頭, 靜靜地好relax, 地方鬆動唔擠迫, 大家都知染髮電髮動輒花上4, 5小時, 舒服環境下真係好好多, 呢度仲有埋洗手間, 真係好有vip feel!


Mold Lab的店長曾學藝於全港著名髮型師 Kim Robinson (竟然係Kim呀!!! 佢曾經喺活動上讚我畫畫靚, 真係dream man, 一世難忘!), 再到日本人主理髮型屋擔任髮型師~

店內提供的美髮服務都係使用高品質藥劑, 同店主傾計時, 佢好坦白話覺得市面上成日sell你用貴價藥水、迫做焗油treatment、坐低先話要加錢乜乜乜呢種服務質素實在令人失望, 佢寧願明碼實價, 盡量購入最好的product, 都唔想客人覺得海鮮價、效果不如理想的情況出現。

我仲見到店內有部洗衣機....店主話客人用的毛巾都係自己洗架! 幾有heart!


今次黎我就一心想電髮!
其實我的頭髮已經2年冇電過, 不過就keep住有染髮, 而且早兩年漂左某幾執頭髮到而家都未剪走晒, 
今次希望係電到曲髮, 或者髮尾內彎的髮型!
店主Bond有一份「寧願坦白同客講整唔到, 好過夾硬整出黎唔滿意」的堅持
所以仔細檢查過我頭髮的狀態之後, 就坦白同我講現時髮質唔適合整
髮尾內彎的髮型~
原來髮質比較粗糙或者打kick的話, 做髮尾內彎會比一般曲髮更難打理, 我仲以為調轉添...
既然係咁, 唯有忍痛放棄, 向住日系捲髮進發, 決定耳仔以下開始電曲!!!

Bond 首先幫我將頭髮剪返少少層次, 下層齊返少少, 令到電出黎的效果唔會咁累贅厚重。
為左電出黎效果更健康, 我忍痛剪走了至少3吋呀!!!! 呢刻真係有d擔心電出黎似師奶....


剪完就開始電髮, 電前仲幫搽埋修護精華保護頭髮, 跟住就搽藥水, 捲頭。


呢部電髮機聞說日本頂級salon都係用佢, 同大部份salon用的韓國機或者大陸機唔同, 佢每隻芯可以獨立處理溫度, 所以就可以電到更好效果~~


等左幾個字就電好, 剛剛電好的頭髮好曲呀!!! 不過一陣仲要染髮, 染完就會自然返好多~
咩話? 電完即染唔會好傷頭髮咩?
原來呢度無論電染都會用日本REAL的染燙產品, LUCICARE 熱朔冷燙藥劑被定位為頭髮的化妝品; 而Meiry染劑顏色種類多達120種, 含氨基酸軟化劑, 以向日葵脂肪酸和陽離子聚合, 可以修護頭髮角質層。


由於兩者都係低刺激性產品, 甚至有說頭髮用完比電染前更柔順, 所以電完即染都唔係問題!


顏色方面, 日系染劑比歐美染劑的顏色不同, 每款啡色都只有很少很少分別, 所以就隨便選了一款!


又等左幾個字, 搞掂!

髮型師替我吹整的時候, 提醒我要用手指輕輕捲一捲, 然後托著來吹, 捲度就會維持得更好~


完成了!! 真的剪短好多啊~~~大概有3年沒剪那麼短了~
顏色方面也很滿意! 完全就是我想要的「啡色但不要偏黃, 要很有存在感」的顏色。


第一二個星期我還未好好掌握打理方法, 捲度好像沒想像中的容易handle?

到第3個星期終於掌握到打理技巧, 而且愈看髮色愈喜歡! 為免下次電髮又忘記, 襯現在要好好記低:

1) 洗頭後, 先在全濕的狀態下用闊齒梳梳理
2) 毛巾印乾一半
3) 先吹乾頭頂頭髮
4) 把頭髮分成左右兩邊, 分組用手指輕輕捲好, 再輪流用手輕輕髮尾托起吹乾, 留意不要吹散曲髮
5) 塗上定型產品


這個月我都用鎖色的洗頭水, 掉色問題沒平時那麼嚴重~畢竟是我心愛的髮色我真唔希望咁快甩色啊~~~


我個人真係覺得電完的效果好似日雜捲髮!
頭幾日同事都問我係咪自己捲架~~~~新髮型好評如潮, 一開始擔心會唔會太短的煩惱都沒了~
安慰自己說頭髮總會生長嘛!


而家朝早起身唔使再又吹又夾, 只係整濕少少再用手指捲返曲度, 用定型產品已經搞掂!
比起直髮時期用更少時間就出到門口喇~
今次的電染非常之滿意! 雖然貴係貴d, 不過當我聽到同事花了千多元電完像沒電一樣超級失望, 而且髮質變得很糟糕, 我就覺得好值得喇! 我而家的捲度即使再留長, 都會繼續好似日雜model咁電捲髮尾的效果, 好期待呀!


 
如果想知道詳細價目, 可以去 http://www.moldlabhk.com/  或者 https://www.facebook.com/Moldlab-1192327094110680/ 睇睇~明碼實價, 可以計啱數先去!
我手頭上亦有兩張coupon, 有興趣可以留言話我知, Facebook page 同blog 文同步計算喔!


Mold Lab 造型研究所
預約電話: 5500 2554(或者以Facebook inbox 查詢/預約)地址: 觀塘116-118號巧明街萬年工業大廈5樓B11室


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...