2016年10月13日星期四

▌保養 ▌轉季喇 ♥ 面霜我轉用 Kate Somerville 升級版羊奶乳霜...* ... ... ...

終於等到真真正正的秋意喇!
為免因為乾燥令痘痘大爆發, 早排我已經開始慢慢轉skincare, 精華已經轉用較滋潤的抗衰老系列, 而面霜呢? 我就轉用呢罐Kate Somerville 全新升級版羊奶乳霜 (HK$595/50ml)喇~



之前都已經有分享過使用 Kate Somerville 產品的感受~
對於呢個品牌唔陌生之餘仲有相當的信心~始終產品用上面, 安全無敏感用得舒服最重要!

羊奶乳霜雖然有"羊奶" 兩個字, 但完全唔係我幻想中的厚重黏笠感!
成分方面除左有乳酸、荷荷芭和牛油果、天然蘆薈、葡萄籽萃取物等等之外, 
今次升級版仲加入乳胜肽活性複合物 (Biologically - Active Milk Polypeptides)
能夠進一步呵護及修復乾燥、敏感或脆弱的肌膚, 為用家修復及重建肌膚的天然脂質屏障。

一開蓋估唔到係用泵裝黎!!! 更加方便衛生, 一泵到底就係我每次用面的份量喇, 但我想搽埋頸就要泵多半下。


質地果然係好輕盈, 而且似lotion多過似cream~
因為我呢兩年入冬都會加1, 2滴護膚油, 所以面霜唔喜歡用太heavy太潤~

係手上試, 打圈搽完基本都已經吸收晒! 搽面仲會加少少按摩, 完全唔怕會吸收唔到黏黏笠笠
搽完面皮膚會覺得好似柔軟左, 同埋完全唔會有幻想中的羊膻味, 亦唔會有人工香味, 用落幾舒服, 用完亦都唔會覺得成面油咁。最近我買左枝沙棘油溝面霜用, 聞說可以抗痘痘喎, 試過夾其他lotion就算只係溝一滴油都好笠唔吸收咁, 但溝呢罐 goat milk cream 又吸收得好好喎~~~~~  


唔經唔覺都用左成個月喇, 痘痘仍在XD
不過整體覺得保濕度幾好, 夜晚用完, 朝早起身都唔覺滿面油光, 而且用完覺得皮膚好舒服!
聽講古埃及人以前都成日用羊奶黎舒緩皮膚, 唔知古埃及人皮膚係咪特別好既呢?


最後附上水份測試前後對比圖作參考 :)



更多有關 Kate Somerville 資料及價格:



沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...