2017年5月15日星期一

▌保養 ▌眼和面都要強勁抗氧 ♥ 來自韓國的新品試用...*

4月頭開始膚況因為轉季突然變得時好時壞, 每日上妝前都覺得好暗啞無精神, 而且幾粗糙下.... 
呢個時期就試用左兩款來自韓國的抗氧化產品, 希望可以救救小win面!




黃色瓶子係Fresh Nation Premium Oriental 全新活膚修護煥采精華($460/45g)
而銀色條裝的就係 ABOUT ME  亮白淨化明采眼霜($250/20ml)


睇個名都估到 Fresh Nation Premium Oriental 係採用漢方原料作成份而成的保養品,
傳統漢方美肌以「治療美學」為基礎, 著重自然界之相互協調, 
而古代皇后對草藥美顏推崇備
至, 講求為肌膚益血養氣, 滋補嫩顏。


全新活膚修護煥采精華就利用珍貴草藥萃取成分, 調和肌膚陰陽韻律, 強健細胞元氣。
主要成份就有:
人蔘根 ♥ 豐富皂苷成分能增強肌膚彈性, 預防細胞老化及阻截色斑形成鹿茸 ♥ 活化修復並促進代謝, 鞏固肌膚自我保護機制,免除污染及損當歸根 ♥ 溫和滋補, 暢通血氣, 顯著改善暗黃肌膚, 讓面色回復粉嫩透亮枸杞 ♥ 對抗疲勞, 釋放肌膚壓力, 柔滑粗糙膚質, 賦予青春緊緻光澤


質地係啫喱偏水狀, 唔升好杰, 好易推開~而且真係有股中藥味, 幾好聞~
一向有種感覺覺得有中藥成份的產品會比較厚身同黏笠, 
但佢就唔算厚身, 推開有少少黏, 不過推勻之後呢份黏感好快消失。


我就用一泵全面搽, 再加一泵重點搽色斑位置~

用左1個月感覺良好~色斑好似有少少淡左, 不過要去斑談何容易丫。去新痘印的效果唔錯。



同時我都試用埋呢枝 ABOUT ME亮白淨化明采眼霜~~

佢既主要成份係檸檬!!!! 檸檬汁、檸檬皮、檸檬花及萃取物含有高抗氧效果的維他命C成分, 
可以阻截色素沉澱, 預防色班並亮澤眼周~


而且備有冰感按摩頭, 能有效促進眼部血液循環, 改善浮腫及黑眼圈。
眼霜質地偏杰身, 延伸性一般, 需要慢慢推勻。


幾中意眼霜有埋呢d按摩頭, 唔使用手指按, 感覺力度會較易控制, 無咁易推到出眼紋~


只係用左一個月左右, 亮白效果唔算好出色, 仲係好大個黑眼圈呀! 但係配合按摩之後覺得無之前咁浮腫~
不過我覺得佢唔乾但又唔會太滋潤, 夏天用就剛剛好!

唔講唔知原來韓國品牌ABOUT ME曾於2014年獲得「大韓民國消費者信賴代表大獎」架!
有機會都要試試佢其他產品先~

以上產品全線Colourmix卡萊美獨家發售
www.colourmix-cosmetics.com


今天就這樣。

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...