2017年5月25日星期四

▌妝文 ▌愛上高遮瑕超細滑質感 ♥ L'Oréal Paris Cushion 妝品介紹...* ... ...

我仲好記得當初 cushion foundation 流行左一排之後
我有少少疑惑點解自己從來冇試過
到今時今日已經過左快2, 3年喇, 呢個熱潮居然完全冇減退, 仲愈來愈普遍
幾乎問每一個女仔都至少用過一款
而我當然唔例外, 光是發文介紹的都好像快有5, 6款了!

對於cushion foundation更是愈來愈難捨難離!

如果仲停留o係Cushion foundation 就太out喇! 因為Cushion產品已經唔止底妝, 胭脂、眼影甚至唇膏都已經同cushion扯上關係喇!

今次就收到L'Oréal Paris 的氣墊成員大集合!
包括有陶瓷光感氣墊粉底、光透水潤氣墊粉底(光 Cushion)、
光感輕盈胭脂Cushion及限量花瓣霧感Cushion唇筆。 
可以話係擁有最多元化氣墊成員的品牌! 就等我一件件介紹啦~


粉底就有兩位成員, 分別係陶瓷光感氣墊粉底光透水潤氣墊粉底(光 Cushion)


上面海綿面層的就係LUCENT MAGIQUE 光透水潤氣墊粉底($199/15g), 又名 「光 Cushion」~
佢延續 LUCENT MAGIQUE 一系列底妝產品的透亮、光澤, 更注入水光透亮配方, 締造光感空氣祼妝
配方清爽透薄, 絕不黏膩, 持久水潤。加上高科技專利氣墊粉撲, 一按就可提取適當份量


LUCENT MAGIQUE Cushion Porcelain陶瓷光感氣墊粉底 ($199/14g), 就有首創雙網面設計, 
粉底利用過千超微小網點的雙網包裹而成, 粉底必須經過雙重網面提取, 令粉底質感更細緻幼滑!
而粉底的密度更高、沾取份量更準確, 令底妝更柔滑貼服;
而陶瓷光感氣墊粉底更具是獨特的霧感粉底, 其半啞的效果, 高度的遮瑕, 配以珍貴精華油成份, 令底妝更加滋潤。

我呢種比較多瑕疵的皮膚加上色號的選擇, 我就毫不猶豫揀左
陶瓷光感氣墊粉底的 N2 試用!


幾中意佢個粉卜, 有彈性!
雙重網面的設計真係會減少沾取太多粉底液的情況~

薄薄一層已經有相當不俗的遮瑕度!!!!

剛好我亦一向比較喜歡啞緻妝感, 上完底妝完全唔覺厚粉但皮膚明顯平滑左好多!
頭2次用的時候不太習慣拿捏份量覺得遮瑕度不足, 後來習慣左就識控制份量, 近期已成為愛用品之一!
夏天出汗之後都唔會嚴重脫妝, 只有少少浮粉但唔會浮到一撻撻粉咁, 呢一點唔係隻隻Cushion foundation都做到。


跟住就到我覺得比想像中好用得多的 LUCENT MAGIQUE 光感輕盈胭脂 Cushion ($109/11g)

創新的 cushion 水凝配方, 能與各種底妝完美融合, 三款糖果甜蜜色調, 色澤透薄不厚重, 不論白皙或健康膚色都 適合使用。産品注入水光透亮配方, 能即時提亮肌膚, 臉頰打造紅粉菲菲好氣色, 令輪廓更立體。 


cushion胭脂最大問題就係每次都會好容易沾取超多!!!!!
而且印上面果陣比較難推開, 但呢隻我反而覺得沾取量比想像中少, 有時更需要重覆沾取~


除左份量容易控制之外, 佢都好易推勻! 


試用色係我一見鍾情的 P3 Rose Affair, 粉紅色偏粉橙, 睇個海綿已經覺得好靚, 
我習慣搽完cushion foundation 就即刻用佢, 大概輕輕印2次就好自然~
最後先撲碎粉, 就會有白裡透紅感覺, 而且可以keep返個霧面質感。


最後就係(對我黎講的)壓軸好戲!
Tint Caresse花瓣霧感Cushion唇筆(HKD $99/ 0.9 g)

唇筆一共有8色! 而且每枝都係以珍貴花卉為創作靈感~個人認為調出來的色調和所屬的花卉真的相當貼切呀~~


突破性的Cushion 氣墊唇筆設計, 獨特的柔軟彈性筆頭, 配以創新不易脫色的啞緻質感, 輕輕一按便能均勻為雙唇上色, 輕鬆打造啞光霧感的漸變咬唇妝, 習慣使用之後更可以兩種色調一同塑造 Two-Tone 雙色唇妝!


我就試左3個色, 分別係01 Sakura、03 Peach 和 06 Rose, 睇下邊款適合自己?


Sakura 係經典少女粉紅, 百搭易carry! 日常返工絕對冇問題~


跟住我就再挑戰下03 peach!


呢個咀係先用03搽咀唇內層, 再用棉花棒沾少少護唇膏Blend開邊緣, 變左一個水潤版咬唇妝~


跟住挑戰下sharp少少的06 Rose!


呢個唇妝就無用護唇膏做blending, 只係單純用06色搽咬唇效果~妝效會比較啞色。


唇色愈sharp, 妝感就會相對較重~不過我都幾中意06 Rose喎!


幾款cushion妝物入面Tint Caresse花瓣霧感Cushion唇筆就最得我心!
佢就算裸唇直接搽都唔會覺好乾, 而且妝感比一般同色唇膏輕盈, 唔會比人一種好強勢的效果, 
而且顏色還原度高, 搽上咀同搽上手顏色非常近似, 唔使用遮瑕膏都可以遮蓋原有唇色呢一點, 我個人就好中意喇!

各大萬寧、屈臣氏、莎莎、主要超市及藥房現已發售。 
L'ORÉAL PARiS專門店:  
沙田新城市廣場1期479A店                                      
屯門鄉事會路83號V City MTR層M-V7 & V8店       
上水龍琛路39號上水廣場2樓268-269號                   
L'ORÉAL PARiS專櫃:  
崇光百貨B1/F
尖沙咀海運大廈FACESSS
旺角朗豪坊BEAUTY AVENUE
屯門AEON1期
CITISTORE荃灣千色匯 II 
顧客查詢熱線 : 2828 1437

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...