2017年5月2日星期二

▌保養 ▌清爽舒緩痘痘不適 ♥ ISOI全新艾克尼系列...*

每年呢個季節正值轉季潮濕天氣我皮膚都會奇差!
有痘痘之餘仲會因為轉季皮膚未適應出現敏感粒粒, 又會時好時壞, 今日幾好聽日又突然勁殘咁!
而去年這個時節遇到一枝覺得幾好用的精華, 好快用光之後一直念念不忘, 結果上天又讓我今年同樣時節重遇她!




就係左邊粉紅色的Blemish Care Serum Plus保加利亞玫瑰零瑕疵精華喇~~~
今年仲多左右邊的Acni Dr. 1st Speedy Gel Cream艾克尼速效凝膠面霜,
呢d天氣皮膚特別容易出現水油不平衡的狀態, 所以我最近的skincare steps 都主要以aloe gel為主, 偶然再配杏仁酸mask幫幫手, 不過始終唔係個個人都受到酸的刺激性, 咁就可以考慮用天然成份的產品去舒緩皮膚問題喇!

今次呢兩枝 ISOI 全新艾克尼系列產品就針對敏感肌膚的暗瘡問題,
採用頂級保加利亞玫瑰萃取出特級玫瑰精油作為產品主要成分,
再配合珍貴純天然高保濕植物成分如白柳樹葉萃取、魚腥草萃取、甘草及積雪草萃取等,
有效即時滲透肌膚底層, 疏通毛孔並快速安撫痘痘, 增強肌膚抵抗力!

今次我就即管試試雙管齊下會唔會再正d~




頂級保加利亞玫瑰精油本身有效保濕及亮澤肌膚、均勻膚色、有助淡化色斑及印痕,
所以就算痘痘已經復原, 去痘印都會有幫助!



包裝到今年都係無進步地完全冇一粒中英文字解說,
只上過韓文初級班的小學雞表示完全唔識睇的寵! XD




佢個泵裝做得好好, 可以徹底泵到最後一滴架!!!




質地好清爽, 而且玫瑰味好似仲香過以前!!! 仲帶有少少草本的味道~幾好聞!



搽上面推開之後幾水潤, 好快就吸收晒, 感覺好清爽!



跟住就用埋艾克尼速效凝膠面霜 Acni Dr. 1st Speedy Gel Cream
最近覺得有點煩惱, 用潤少少的面霜又會泛油, 用清爽少少的又嫌唔夠滋潤......
其實呢個系列產品的天然植物成份如魚腥草萃取、甘草萃取及白柳萃取等, 能舒緩抗敏之外 ;
橄欖葉萃取栗殼萃取分別可以強效保濕和提升肌膚彈力 ;
馬蜂草油菜花萃取就可以抗氧化,
倍子萃取仲可以收歛毛孔!




又係一粒中英文解說都無~建議可加label比多d朋友了解~




Gel cream 最怕係搽完有一層野留係面, 呢罐都算好, 無呢個問題出現。




不過gel cream 就無乜味道~


搽完佢地會覺得皮膚好舒服, 唔會乾爭爭又唔會笠痴痴,
我覺得夏天用相當唔錯呀!


今次試用期太短都試唔到d咩效果
不過就真係有舒緩降敏功效。
人大左愈容易因外來因素搞到皮膚敏感唔舒服或者災難式爆瘡,
呢d時候有時唔一定要搵到強效藥去ko佢地, 搽返d 舒緩為主的產品, 早d訓應該會有相當的幫助!


送上水份度測試比大家參考~我相當滿意!
最後仲要提一提 ISOI 呢個品牌嚴選 100% 天然成份, 絕不添加有害的化學物質天然成分, 並確保不含8大添加物質 (如parabens、人造色素、香料、礦物油等),以有效提高肌膚自身免疫力為首要護膚概念! 

ISOI 全新艾克尼系列已於於莎莎獨家發售
顧客服務熱線:2505 5023

***產品由 theZtyle 提供***


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...