2017年4月29日星期六

▌妝文 ▌首次接觸大驚喜 ♥ 20周年 RMK 新造型登場...*

講到 RMK 呢個品牌應該無人唔識, 但係化妝年期長達10年的我, 竟然都未用過 RMK 的產品!!!
咁耐以黎只係試過sample ja......一直只係聽人講好好用, 今次終於有緣試到!!



雖然我未用過 RMK 產品, 但見就一定見過! 呢個新包裝係為左配合 RMK 20周年設計架!
雖然仲係保留銀色為主的包裝, 但大大個絲帶設計的 R 字比以前更加簡約~


而容器都有少少微調, 改為方角設計, 保留銀色 RMK 字樣~睇起黎更加俐落, 仲更加時尚!
今次試用就係呢兩枝產品喇~佢地分別係:
(左) RMK Creamy Polished Base N 柔滑底霜 SPF14 PA++ ($320/30g)
(右) RMK Creamy Foundation N 盈潤極緻粉底霜 SPF28 PA++ ($480/30g)


首先講下枝base啦!
雖然只係make up base但居然有3色可選! 呢枝係00號無色, 另外仲有01 同02 膚色可以揀。

佢唔係以防曬做主打, 而係以「修飾毛孔及凹凸皮膚問題」為主的底霜~
而且含有透明質酸和蜂皇漿精華等保濕成分, 可以上妝前幫皮膚做多一重保濕!


霜狀質地延伸性良好, 推開覺得好水潤! 即時做個水份測試, 搽完竟然有50%水份都算係好驚喜!


用手指推勻之後皮膚係真係有blur左少少的效果, 搽左表面係會滑d架! 尤其鼻的毛孔會修飾都相當理想。


跟住就可以上粉底喇!


霜狀粉底普遍coverage都會比較好, 但同時都少不免會厚身少少, 但係呢枝雖然coverage高但完全唔厚!!!!!!


RMK Creamy Foundation N 盈潤極緻粉底霜 總共有7色可以揀, 我手上係102, 非常適合我。

 

成份方面佢蘊含摩洛哥堅果油及乳木果油等高效植物性保濕成分, 用完真係唔會覺得好乾的!
另外就係佢用左獨特的Stretch Film成分, 能緊致及提升輪廓, 覆蓋幼紋, 呢一點又幾得意喎~~~~


唯一美中不足的係呢枝仲未轉泵裝呀呀呀呀呀呀.......雖然有附小棒幫忙取用但說到衛生方便當然非泵裝莫屬。


試上手已經見到佢真係一d都唔厚, 好貼薄!!!!


將粉底點開再用粉卜輕輕推勻, 右圖薄薄一層已經遮到9成瑕疵!!!!
成塊面膚色均勻左, 泛紅都遮得好好, 仲帶少少光澤感~


痘痘印的位置再重點輕輕印多少少粉底就搞掂!
唔乾之餘仲好貼薄, 呢種效果有呢個遮瑕度我真心覺得驚喜呀~~~


兩者加埋令到個妝好貼好long last, 泛油情況有明顯改善, 
下巴痘痘位同鼻翼位到收工都未見有明顯脫妝~整體黎講真係好滿意呀!
第一次接觸 RMK 妝品就有非常好的使用體驗, 係幸福o既!
呢個夏天靠你地喇!!!!



RMK 專門店: 銅鑼灣時代廣場、鑽石山荷里活廣場
RMK 專櫃: 崇光百貨(銅鑼灣、尖沙咀)、FACESSS、旺角朗豪坊 Beauty Avenue、一田百貨(沙田)
查詢電話: 2865 0941

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...