2017年6月15日星期四

▌保養 ▌想靚唔想打針 ♥ 類肉毒桿菌面膜試後感...*

微整風氣愈吹愈盛, 似乎已經成為女生間小小公開的秘密, 
但膽小鬼如我仍然係唔敢做任何微整, 畢竟臉已夠多瑕疵如果將來有什麼後遺症真係喊出黎 T^T
唯有繼續默默保養, 至少臉蛋未夠精緻, 皮膚都可以好返少少呀~


最近就收到 Colourmix 代理的韓國Coreana PREMIUM 面膜新品~
係塗抹式類肉毒桿菌面膜黎!!!!


所謂類肉毒桿菌面膜黎, 其實就係六胜肽
六胜肽由六個氨基酸組合而成, 具細胞訊息傳導功能, 能舒緩繃緊的肌肉組織, 即時撫平並預防皺紋形成, 有效阻止彈力蛋白分解, 抗皺功效係獲得醫學美容界認證架! 大家未用過都應該聽過啦~~~
Coreana PREMIUM 塗抹式類肉毒桿菌精華面膜, 就係結合高濃度類肉毒桿菌精華前導及高滲透性面膜護理, 
可以深度釋放肌肉壓力, 迅速撫平前額、眉心及面頰等各種皺紋, 發揮類肉毒桿菌極致之抗皺功效。

兩款面膜針對不同的肌膚問題!
深啡色的是塗抹式類肉毒桿菌膠原抗皺精華面膜
而白色就是塗抹式類肉毒桿菌膠原水凝美白精華面膜


呢款面膜有2個步驟, 首先要搽左精華, 再敷上paper mask, 敷15分鐘就可以撕走。



我就首先分享下 塗抹式類肉毒桿菌膠原水凝美白精華面膜 的用後感~
它以類肉毒桿菌精華精華作為抗皺第一步, 緩和肌膚繃緊狀態;配合連翹果萃取美白面膜, 從根源淡化色斑, 消除肌底色素沉積, 進一步加強美白功效。


step 1 的精華呈深黃色, 份量都唔少架! 搽上面唔係清爽質地, 都幾潤。


跟住就敷埋step 2 的paper mask, 面膜紙雖然有少少厚但好貼面, cutting都幾岩我面型, 讚!


敷15分鐘之後塊面仲有好多精華!!!!
我就會按摩下等佢吸收, 不過按極都仲係好潤咁~~個人認為偏笠少少, 質地比較適合冬天用。

after 的美白效果不算明顯, 泛紅稍微改善, 有鎮靜效果, 水份度上升尚算滿意。



跟住就分享下深啡色的 塗抹式類肉毒桿菌膠原抗皺精華面膜 用後感啦!
呢款面膜蘊含類肉毒桿菌及專利諾麗果萃取精華, 可以全效阻止彈力蛋白分解, 擊退皺紋 ; 
更添加膠原蛋白及彈力纖維, 促進肌底膠原蛋白增新合成, 改善老化膚質, 增加肌膚彈性。

精華質地差不多, 都係深黃色, 質地比較潤~


面膜紙就係完全唔同的質地, 比較薄而且係透明, 超級貼面亦唔會滴漏精華!!!


敷15分鐘之後留在臉上的精華唔算好多~~~整體比較清爽, 但夠潤。
按摩完已經覺得暗啞無左~反而有即時亮白效果。


泛紅同光澤度有明顯改善, 毛孔都有收歛~~


水份度上升都算滿意啦!!
整體黎講我比較中意抗皺面膜, 好適合夏天用, 敷完皮膚感覺零負擔而且有即時效果!
有興趣試試就要去全線Colourmix卡萊美睇睇喇!
兩款面膜(精華 2ml +面膜25ml) x 10片 推廣價 $320

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...