2017年6月15日星期四

▌保養 ▌黑黑毛孔有救 ♥ IPSA Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合...* ...

我討厭夏天, 除了因為濕熱悶焗的天氣之外, 就係天氣所帶來的一系列麻煩的皮膚問題, 
當中以痘痘和毛孔問題最煩人!
細個唔識保養, 淨係識學人用黑頭鼻貼, 用完見到拔出勁多黑頭好爽但又唔識搽收毛孔產品, 
結果到廿幾歲先識驚, 細緻毛孔已經一去不復返....這些年無論搽幾多收毛孔產品, 效果都只係好短暫,
我都對於收毛孔不抱太大期望喇, 只求不再變大就好....



繼早前試用過 IPSA skincare和底妝產品之後就對佢既skincare好有信心, 
最近竟然推出埋我最需要的Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合, 真係未試用先興奮呀!


毛孔粗大就自然容易積聚粉刺, 加上有化妝習慣, 我隔日就會用黑頭針輕輕推走冒出黎的粉刺黑頭, 但係久而久之毛孔仍然都係無收細過, 而且有d仲會變黑....我一直以為毛孔睇落黑黑地係因為有黑頭係入面, 原來都有機會係毛髮在毛孔內生長所以睇落黑黑地!!!!!!

而全新Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合, 就特別針對毛孔粗大及堵塞問題的根源, 高效去除毛孔內的老化角質、油脂污垢及黑頭, 同時預防新粉刺形成, 不再出現。


就算好似我咁勤力清粉刺, 角化的角質於去除後會於
6星期再次形成, 
形成後的死皮污垢又會
進入毛孔與油脂混合, 毛孔角化堵塞會從橫直地擴展, 毛孔會因此而變得粗大明顯...
可以話係惡性循環!!

所以與其只係消極地清除粉刺, 最好就由根源開始杜絕!


第一步就要無痛溶解粉刺黑頭!
呢罐粉刺溶解霜 Balm獨有的溶解粉刺油分、紅花籽油及葡萄籽油能高效軟化並溶解粉刺及黑頭。


高黏附力的霜狀質感牢牢緊貼毛孔, 令粉刺及黑頭輕易脫離毛孔。
Balm的質地好似遮毛孔的pore primer, 延伸性高。


呢一罐唔需要日日用! 建議每星期使用粉刺溶解霜1至2次就夠喇~
用法亦都好簡單, 潔面及印乾肌膚後, 可以用附上的膠棒取出大約
一粒珍珠大小份量, 打圈按摩約1分鐘後以溫水洗淨。



然後第2步就係要預防新粉刺及細緻毛孔!
呢枝毛孔細緻液Lotion 的嶄新抑制粉刺複合配方有效預防的新粉刺的形成。當中魚腥草萃取有效抑制毛孔內的黑色毛髮生長, 減低毛孔呈現黑色的機會。而雙甘氨肽成分有效收歛粗大毛孔, 令毛孔回復細緻。


毛孔細緻液係絨毛掃頭設計, 使用好方便! 只要取出份量塗於已抹乾的關注位置 (鼻子位置份量為以絨毛掃頭取出2次份量). 然後以指尖均勻塗開, 再輕輕按摩至吸收。呢枝就最好日日用喇!


呢枝Lotion得6ml我覺得稍微少左d, 次次都覺得份量拎得好少XD

我多數係洗完面第一步就用左呢兩枝先, 跟住再用toner, 精華, 面霜。
產品指持續使用14天後, 粉刺黑頭就會消失, 毛孔會越來越細緻, 之後每星期一併使用1至2次就足夠。
今次的試用期唔算長, 暫時只係試左5日左右, 效果竟然比想像中好喎!


留意返我仲去左幾日旅行! 成個星期無做過deep clean XDDDDD
毛孔無變粗大喎, 而且好似有少少改善?
不過我深知我毛孔的粗大程度都不可能一朝一夕收細到, 有少少改善我已經好開心架喇!!!
等我努力用多一星期再分享用後感啦!

Website: http://www.ipsahk.com
Instagram: @ipsa_hk    
Facebook: @IPSAHK    
Weibo: @ipsa香港茵芙莎    
Wechat: IPSAHK

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...