2017年6月2日星期五

▌底妝 ▌底妝都加 Ceramide ♥ Curél 輕透保濕底妝系列...*

早兩年我都一直認為遮瑕同貼薄好難並存, 但係呢兩年我都陸續試到好幾款遮瑕力高但同時又唔厚粉的底妝產品,真係令我呢種瑕疵女好似執到寶咁開心呀! 
今次分享呢枝產品, 都符合呢兩個要求, 仲加左大家都熟悉的保養成份添!



就係Curél 輕透保濕底妝系列喇!
相信大家對Curél 一定唔會陌生啦~來自日本的乾燥性敏感肌膚品牌, 而且仲係率先研發出「潤浸保濕Ceramide功能成分」, 產品專為亞洲乾燥性敏感肌膚提供從面部到身體, 以至髮絲的根本改善護理。佢既低敏產品連我有d男性朋友都會用架!


我由用
Curél 保養品開始已經有留意佢的bb cream產品, 因為佢連bb cream都有加入皇牌成份 Ceramide !
缺少「細胞間脂質 Ceramide」會減弱肌膚的屏障功能, 容易因外來刺激而變得粗糙敏感, 肌膚亦因無法鎖住水分而變得乾燥。
呢兩枝輕透保濕BB霜除左有Ceramide之外仲加入桉樹精華, 可以深入滲透至角質層, 讓肌膚回復高密度水潤狀態, 並提升屏障功能, 讓肌膚保持水潤健康。


bb cream 分為明亮色和自然色兩款, 各有SPF 28 PA++防曬度, 而且是採用100%物理性防曬。
最重要的是貫徹不含香料及酒精的成份, 通過防敏感測試及已對乾燥性敏感肌膚進行貼布測試。


佢加入左專利的
「輕透粒子配方」令BB霜質感輕薄易推, 明亮色推勻後會帶光澤感 ; 而自然色則偏啞緻。


我一開始就先試左自然色! 圖中份量其實太多了, 減去3份1已經足夠全面使用。


即使是自然色其實都唔會好深色呀~妝感好自然。


而且真係可以遮到9成瑕疵我覺得係好驚喜的!!!!! 除左黑眼圈之外我覺係可以唔再加遮瑕膏架!


然後我改天再試了明亮色! 過程省略就看看效果吧~


同樣有相當滿意的遮瑕度呀! 整體膚色都tune勻左, 而且好易推唔會一撻撻, 妝感都唔覺好厚。


通常bb cream都會有控油度欠佳的問題, 呢兩枝bb cream 加入「長效抗油脂技術」可以防止油脂溶解於BB霜, 減少因油脂產生所出現的溶妝情況, 我個人認為鼻子等毛孔大的部位出油情況的確唔算嚴重既~~~~朝早搽完做運動有印汗, 下午再出街一直都夜晚都無嚴重脫妝! 整體黎講係好滿意既~

售賣點:於指定萬寧、屈臣氐、莎莎、Colourmix、UNY、AEON、Apita 及 Piago發售
產品查詢電話: 2866 3776
網頁: http://www.Curél.com.hk
Facebook: http://www.facebook.com/Curélhk


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...