2017年7月24日星期一

▌保養 ▌一星期KO紅腫暗瘡 ♥ PHYTO-C Bionic Serum活化再生精華...*

♪  ♬痘痘肌福音 ♩ ♫
最近呢個月試左一隻超級好用的精華, 除左對紅腫大大粒的痘痘有顯著消炎功效之外, 
仲可以令痘印快少少變淡, 簡單黎講就係痘痘肌的恩物!
 



就係呢枝 PHYTO-C Bionic Serum活化再生精華 (零售價:$580/15ml)

佢係特別針對夏季而設, 透過當中的水楊酸及BHA成份, 能夠即時渗入患處溶解毛囊中的油脂及雜質, 
疏通毛孔, 從而減少黑頭、粉刺、油脂粒及暗瘡形成的機會。
更可縮小被撐大的毛孔, 促進表皮細胞快速更新, 即時消退暗瘡。

聽落就覺得好適合我呢種易長痘痘, 毛孔又大的人呀!


佢既主要成份有以下幾樣:
♥ 水楊酸Salicylic Acid又稱為BHA, 可以滲入毛孔深層, 溶解堵塞毛孔內老舊污垢, 阻斷粉刺形成和改善黑頭狀況, 並能縮小被撐大的毛孔, 促進表皮細胞快速更新。
 熊果素Arbutin
可阻止酪胺酸脢的活化作用, 阻斷酵素的活性, 抑制黑色素生成及淡斑, 具美白和均勻膚色的功效。
♥ 氨基酸Amino Acids
皮膚和毛髮蛋白質的主要成份, 具有調節皮膚pH值與水份的機能。
♥ 多元勝肽Polypeptides
結構性質與蛋白質相似, 可合成或由蛋白質部份水解而成。
♥ 麴酸Kojic Acid
麴酸可螯合銅離子, 抑制酪胺酸酶的作用, 進而阻斷黑色素的形成, 所以具有皮膚美白的效果, 並擁有強效抗氧化的功能, 可協助皮膚抗老化, 亦可抑制結核菌與真菌。
♥ 橄欖多酚Oleuropein抗氧、抗菌及抗病毒功效, 能增強皮膚免疫力及癒合能力。
♥ 薄荷Menthol
具溫和的抗菌能力, 控制皮膚表面細菌的生長, 也可柔軟皮膚, 清除黑頭粉刺。


要留意返呢張鐳射貼紙, PHYTO-C只於指定醫生診所及醫學美容中心有售, 任何於網上或水貨店購買的PHYTO-C產品, 品質都係無保證架!!! 搽上面的產品都係小心D好!


Bionic Serum 係屬於非常水狀的質地, 無乜味道, 好易推, 用1-2滴已經夠搽成個下巴架喇!!
因為價錢都唔平, 我都唔捨得全面搽呀, 淨係會用於常常長痘的下巴位~我會輕輕按摩粒瘡的位置, 等佢吸收得快d! 搽上皮膚感覺涼浸浸幾舒服, 而且完全唔笠好清爽~~~


如果你好似我咁, 係暗瘡至油性皮膚, 
可每晚用指尖將2-3滴PHYTO-C Bionic Serum活化再生精華塗於面部及頸部或常出痘痘的部位。
如果係一般中性至乾性皮膚, 就可每星期使用2-3次, 於晚間薄薄塗於全面或常出痘痘的部位。
提提大家, 記得夜晚先用呀!


為左睇佢效果我忍住冇搽暗瘡膏.....如是者我搽左一星期, 即係7晚, 下巴係有莫大的好轉! 
仔細睇其實連鼻翼下面粒8婆瘡都消失左, 成個下巴明顯滑左, 細細粒d瘡仔都冇晒 !!!
本身粒瘡又紅又腫, 一星期後得返個印, 個印又唔算深, 真係有驚喜架!


一星期的效果已經咁好我真係驚為天人, 所以每晚會用2滴搽下巴+人中位呢兩個常常長痘的位置,  都用左差不多一個月喇~~


呢段期間除左呢粒大瘡都仲有長痘痘的, 不過整體復原時間都快左, 個人認為真係好適合暗瘡肌夏天用, 而且用完唔會好似暗瘡膏咁收乾粒痘痘的周邊皮膚, 感覺無乜負擔, 個人來說非常推薦! PHYTO-C 仲有好多針對唔同問題的精華素, 枝枝都好吸引呀!!! 一定會搵到適合唔同皮膚問題的產品~

查詢:香港總代理Capto (Hong Kong) Limited
熱線:2527 0333

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...