2017年7月30日星期日

▌保養 ▌肌膚啟動自我修復 ♥ Swissmiracle DNA基因活膚系列...*

年紀漸大, 皮膚的需要就唔止係補濕咁簡單, 
仲要抗衰老、抗氧化, 回復彈性, 做女人真係唔容易呀!



瑞士 Swissmiracle 深入研發之抗老精華配方, 可以解決因年齡老化、環境侵害及現代生活壓力造成的肌膚問題。

呢兩件Swissmiracle DNA Cellular Smart基因活膚系列產品, 係引進由植物肽鍵組成的「肽生物嫩膚因子」 ,能夠啟動肌膚DNA自我修復功能, 一方面抑制自由基產生, 另一方面促進膠原蛋白合成, 從肌底開始回復細胞彈性, 深度撫平皺紋, 徹底擊退各種肌膚衰老癥狀。


以前比較少接眼部精華、眼霜的試用, 因為好懶搽eye cream XD
但而家完全相反喇! 早晚都要搽, 唔搽就覺得好擔心....
呢枝 DNA基因活膚亮澤眼精華 專為疲倦及鬆馳的眼周肌膚而設, 
蘊含海藻及紫花苜蓿精華, 透過促進淋巴排水, 活躍眼周循環系統, 撫平眼袋及浮腫, 淡化黑眼圈。

當然仲結合左重點抗老成分「肽生物嫩膚因子」及水解R.N.A, 
進一步修護並滋養肌膚, 顯著減淡皺紋, 瞬間提升眼簾, 讓眼周回復細緻平滑。


雖然係 Gel 狀精華不過比想像中滋潤度高, 唔算十分清爽~


最近覺得成日烈日當空比太陽曬住, 妝好易溶都不特止, 眼底特別易乾!!!!!
D乾紋好容易變得明顯....所以一有時間我會搽多少少呢枝Eye serum , 跟住拎枝熱感按摩棒出黎按下眼底, 加強吸收之餘仲可以舒緩一下浮腫眼底。


水份度上升幅度好滿意!!! 


用左一個月左右, 覺得眼底無之前咁乾呀~去紋呢方面就無特別明顯改善。


面霜方面, 呢罐 DNA 基因活膚緊緻面霜 亦係以獨家「肽生物嫩膚因子」作為核心配方, 
揉合多種高親膚性植物精油, 蘊含豐富蛋白質、礦物質及維生素E, 深入滲透肌膚並有助柔滑粗糙膚質, 強化緊緻度及彈力, 延緩肌膚老化現象。


配方更添加「鎖水磁石」異構寡糖, 能瞬間提升肌膚水分, 擴大肌底儲水量 ,擊退乾燥及皺紋問題。


面霜質地幼滑易推, 用少量已經夠潤, 味道好似柔順劑咁好親切好好聞呀!!!! 


搽少少就已經夠全面滋潤!


水份方面提升都唔錯! 面霜多是鎖水功效, 有呢個升幅都相當唔錯呢。


用左一個月, 個人認為皮膚質地滑過之前, 而且夜晚用完第二乾會有皮膚變滑的錯覺架xd
overall黎講兩枝產品都好滿意!

DNA基因活膚緊緻面霜 50 ml  推廣價 $590 
DNA基因活膚亮澤眼精華15 ml  推廣價 $530
全線Colourmix卡萊美 獨家發售
www.colourmix-cosmetics.com

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...