2017年7月23日星期日

▌身體保養 ▌纖面纖腿一試見效 ♥ PPC 冷暖去水腫...*

如果坐係度可以瘦可以線條靚, 相信一定無人會去做運動
對於我呢種骨子裡懶到出汁的人黎講, 會去做運動減肥已經係奇蹟, 
我的問題除左脂肪仲有水腫, 以前真係無節制咁食重口味野, 又成日坐全日唔郁, 都係報應黎架哈哈~~~
雖然運動可以幫助到我的水腫問題, 但懶左無做一日, 水腫又會同我 say hello, 
比起做運動, 其實按摩更加可以有即時改善水腫的效果, 講到按摩我又係三分鐘熱度, 
為左快d見效, 我偶然按摩時多數會加d body oil呀消脂膏呀之類加快效果! (但勤唔勤力用就......)


老老實實, 我諗呢幾年都試過十隻左右唔同牌子的纖體膏, 有d效果都幾明顯架! 有d就用過1, 2次無乜料到擺埋一邊封塵。呢個月我就試左 PPC 呢兩款產品, 係即時見效架!! 唔分享唔得~


首先介紹左呢枝 PPC Contour Serum 纖顏V熱精華 (標準價 $360, 優惠價 $290)
賣點係熱感塑造V面輪廓, 可以改善鬆弛下巴及輪廓提升, 完美地打造立體面形, 同時能修護頸部肌膚, 加強減淡頸紋。


主要成份 Phosphatidylcholine 係一種營養素, 
好多肝臟和心血管健康食品都會加入呢種成份去解決脂肪引起的身體問題, 亦係消脂針經常使用的一個成份, 有效治療局部脂肪囤積。

另外仲含有緊膚藻精華 (Pepha® Tight), 
如肉毒桿菌原理, 針對肌膚型咀嚼肌, 可刺激膠原蛋白及彈性蛋白的循環再生, 令肌膚重現柔嫩, 恢復彈性。

六胜肽 (Acetyl Hexapeptide-8)
纖顏同時能修護頸部肌膚, 增強減淡頸紋效果。可以瞬間提拉、緊致肌膚及修護老化的痕迹。


用法方面都有少少技巧架, 不過都好簡單! 用之前記得睇睇圖示:

留意返佢係一枝精華油黎架, 所以質地會比較杰身, 份量大家可以按需要自行斟酌。

 

好欣賞佢個泵咀夠大!!!!


我一般用兩泵就夠喇!

首先搽勻在下顎線、下巴及頸部位置, 輕輕按十秒。

然後用中指及食指擺出v字手勢, 食指放在面部, 中指緊貼下顎輪廓位置。
用v字手勢從下巴朝耳朵方向輕力推上, 然後用力夾住耳朵, 整套動作重覆5次。
(不過對我黎講重覆5次仲覺得有精華在手, 所以我會重覆直至精華吸收為止, 大概10次左右)
按摩的位置係會慢慢有發熱感覺架! 不過比想像中舒服好多, 不至於熱, 只會係覺得暖笠笠咁啦!


按摩之後, 下巴同腮線線條係明顯firm左架!!!!
同埋留意到因為加強左血液循環所以皮膚會有少少泛紅, 一陣就會退~
個人認為效果都相當明顯, 而且只係佔好少時間就可以完成呢個按摩程序, 比想像中方便又有效!
朝早用黎去水腫真係一流呀~~~~~


講完纖面就介紹下呢一枝纖體的產品 - PPC Energizing Emulsion 冷暖纖腿王 (標準價 $290, 優惠價 $230)佢係一枝專效針對下半身線條水腫的瘦身產品, 亦係唯一同時擁有冷熱感覺的修形纖體霜。原理係透過冷熱交替, 先放鬆及舒緩肌膚, 令血管收縮及擴張交替, 能有效加速血液循環及新陳代謝, 達到排水、修身、修形效果。


成份方面除左剛才的 Phosphatidylcholine 之外, 
仲有:
Remoduline™
能促進血液循環、疏通淋巴排毒, 擊退腿部水份積聚而引起的浮腫現象, 令腿部回復美麗線條

Kalpariane™
緊緻肌膚, 改善鬆弛現象, 可以瞬間提拉、緊致肌膚及修護老化的痕迹

Adiporeguline™
改善橙皮紋, 令肌膚變得更柔滑, 可刺激膠原蛋白及彈性蛋白的循環再生, 令肌膚重現柔嫩, 恢復彈性。

Caffeine
能有效排出多餘水份, 加速循環代謝, 幫助水腫消耗, 有效令腿部肌膚回復彈性組織, 重現柔順平滑的線條


呢枝冷暖纖腿王係膏狀質地, 而且延伸性好高但一d都唔笠架!


沐浴後, 取適量PPC冷暖纖腿王並以打圈方法按摩於問題部位上約2-3分鐘, 直至完全吸收為止。
產品適用於下半身及手臂或任何較水腫位置。


我雙腳的腳腕位置有好明顯的水腫情況~所以都集中試小腿位置。
只要有時間, 臨訓前我都會抬腿, 再著壓力襪睡覺, 而家可以再加埋呢一個step, 三重擊退水腫喇!!!


按完又係覺得firm過before架! 而且仲會覺得皮膚滑左好多, 
搽完真係會有種涼涼地又暖暖地的感覺, 我都唔知到底係涼定暖, 好搞笑!


針對水腫黎講, 呢兩枝產品可以話係有即時效果, 當然要勤力先可以keep住水腫情況愈來愈有改善啦, 
另外都係要配合清淡少少的飲食和適量運動先會有更明顯的進步,  不過講就易有幾多人可以持之以恆?
有時靠少少產品幫忙效果更好何樂而不為呢?
最後提提大家如果係脂肪型部位, 晚間可選用PPC燃脂精華油, 效果會更加具針對性架~

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...