2017年7月16日星期日

▌妝文 ▌BeautyMaker 新底妝品試用 ♥ 控油持久之選 ! ...

終於又考完一科可以還返d文債! 呢科仲係我最討厭最怕的Econ, 考完佢就正式踏入BBA之旅,
呢個年紀PT讀書都幻想到有幾辛苦, 
相信之後會更忙, 希望仲會有時間繼續試用多d新產品繼續分享!


最近非常中意試氣墊粉餅! 因為氣墊粉餅好快用晒, 屋企的存貨都慢慢變少......
同埋真係好方便呀! 平時趕時間又快手, 去旅行又唔使拎咁多野, 完全愛上
氣墊粉餅呢樣野!
今次除左可以試台灣 
BeautyMaker 的零油光晶漾持妝氣墊粉餅之外, 仲有零油光晶漾長效妝前乳!
兩件產品都係底妝必備!!


台灣夏天天氣同香港一樣都係咁熱又潮濕, 出街一陣就好易出油! 
所以底妝一定要揀枝控油又夠持久先得!

零油光晶漾長效妝前乳(零售價$139)除左係make up base之外佢仲有spf35防曬度, 平日返工叫做剛剛好啦!
佢含有「超磁妝粉體」及「超磁妝薄膜」, 

可以藉由磁鐵般的磁力效果, 完整緊密服貼肌膚上, 持久力up!


成份方面仲有水平衡控油精華液, 可以平衡水油, 穩定肌膚狀況。
使用前需要搖勻~全面大概倒兩下盡就夠用~


開頭都種蜜桃色的make up base會泛白, 不過推開之後就唔覺得好白~而且無想像中咁笠喎!


點開再推勻就得, 我多數用手指推開, 延伸性高!


搽勻之後唔會有好明顯的遮瑕度, 但反而有少少調色和提亮效果, 最驚喜係有修飾毛孔功效喎!
用左佢之後我可以慳返遮毛孔果20秒!


最concern的油份都無升高, 水份反而keep到唔錯的程度!


聽說第一代零油光晶漾持妝氣墊粉餅一上市就熱銷30萬顆, 今次成份升級再加埋防曬功能的升級版一定更受歡迎喎.....未試之前睇到粉紅色設計, 少女心即刻出晒黎!!! (升級版零售價$229)


升級版不僅保留原有氣墊的輕、薄、透以及強效控油的特性, 
更有三大新突破:
1♥ 全新觸控面板 
2♥ SPF40防曬升級 
3♥ 微米柔焦粉體VR

獨家的「全新觸控面板」透過「真空保鮮科技」, 形成一個隔絕空氣、外界污染的真空保鮮層,
讓每一滴粉底都新鮮、純淨, 甚至還能作為底妝調色盤, 調和最適合自己的膚色。


雖然使用前需要做多一步按壓適當份量出來, 不過又的確比海綿氣墊衛生d !!


而微米柔焦粉體VR 就可以令每一顆粉體, 360度都均勻分布吸油孔洞, 
吸油孔洞比原版增加30%, 瞬間控油力加倍, 讓臉上油光1秒就變成粉嫩光。
試上手都覺得搽完粉底唔會覺得好令, 係偏向matte感妝效。
而且佢含有高效保濕成份玻尿酸, 上完妝皮膚都唔會好快覺得崩緊乾乾的。


個粉卜都好好用呀! 厚度適中又好夠彈性。


搽勻一層已經覺得底妝完成8成了~

遮瑕方面表現不俗, 已經遮到8成, 係爭少少紅印未完全遮蓋~不過如果返工就唔會再花時間另外遮了~遮下黑眼圈就算 ; 
整體膚色都均勻左, 大部份泛紅都tune到色; 
另外可以留意到Before的光澤感已經調低左, 唔會有油光滿面的感覺, 呢一點對於毛孔粗大比較易泛油的人黎講係喜訊!


拜好用的底妝產品所賜, 底妝愈來愈快完成, 反而眼妝花最多時間!
呢半個月我日日用, 我覺得在室外地方比室內地方更加可以發揮到持久效果!
上班日子我經常需要行出行入, 在戶外地方逗留時間也不算短, 即使出了汗也沒有太脫妝, 
相反一直坐在冷氣地方反而到下午就有少少浮粉了, 難怪有台灣明星大讚用了它去做運動也很讚!



以上只是個人分享, 大家可以斟酌購買使用。



除了單獨購買之外, 新品上市期間仲推出限量銷售的「新一代零油光超持妝粉嫩禮盒組」售價:HKD$599
內含:
《零油光晶漾持妝氣墊粉餅SPF40**》14ml x2 
《限量版 美肌修修無痕專業粉底刷》x2 
《限量版 化妝包》x1

好抵買喎!!!!!有朋友share就超划算!

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...