2018年7月20日星期五

▌美髮 ▌無須漂髮 ♥ 隱世小店染亮麗日系髮色...*

成日好想好似日雜d model 咁擁有透明感髮色, 
但每次去到salon染完出黎一係太深色,一係偏橙調, 一係好易黃....
次次d髮型師都話要染得light d 就一定要漂, 但係漂一次真係好傷頭髮嘛, 我又唔想喎.....
然後今次終於染出一隻好滿意的髮色!!!!



呢個髮色染完之後真係人見人讚呀!
我自己都非常中意! 呢個頭其實都係出自之前有分享過的大埔隱世小店 Something Hair & Beauty~

 
一對一的服務和每一個步驟都由髮型師親自主理, 實在令整體體驗感受大大提升, 
時間就是金錢, 每次去到Salon整頭期間到底有幾多時間係浪費在等髮型師幫其他人剪完再過黎幫你睇下d藥水夠時間未...?
不過亦都公平講句, 一分錢一分服務啦:)


黎之前已經大概和髮型師 Keith 溝通過, 想要染一隻充滿日系感覺的透明感髮色
於是他就拿主意替我調好髮色, 我也就放心將個頭交比佢!


Keith 呢度用的染劑係日本品牌 Assort Allia C, 我知Keith定期都會親身飛去日本入貨, 連顏色都會逐隻揀, 
所以熱門顏色可能斷左貨就要等佢下一次再飛去入貨先有喇~
日本染劑比歐美染劑色澤柔和及偏粉, 比較適合亞洲人膚色, 而且
Assort Allia C成份溫和無咁傷頭髮。

因為唔想漂頭髮但又想染出黎 light d, 所以今次我會染兩次, 做出類似漂頭髮的效果, 但是對頭髮的傷害少好多!


平時染髮會用蒸氣機加熱, 不過份子比較大, 唔夠均勻之餘仲會滴到一頸都係, 
Keith 就會用納米噴霧幫我加熱頭髮, 香港較少見, 日本salon 反而常用~而且只係臨洗頭前幾分鐘先噴, 令頭髮更加顯色之餘, 亦唔會因為水珠太大粒而影響上色!

染完第一次就已經明顯見到髮色淺左唔少, 再染多次效果一定更好看!


第二次 Keith 稍稍調較過染劑, 加入少少灰綠色集中搽在髮尾下半部, 
再重覆上述步驟就完成喇~~~~


一吹乾已經覺得髮色好滿意!!


要讚既係真係染得好均勻呀! 尤其頭頂部份染得勁貼勁靚! 但係染髮期間係完全無臭味無刺激感架~~


自然光底下髮色好顯氣質!


過左一星期, 灰綠色開始褪, 但髮色仍然係具透明感的淺啡 ♥ 
我自己就真係好滿意!
染髮過程大概只花了2小時左右, 染髮收費一般為$600, 好似我咁染兩次就加$200~

 
有興趣可以同 Keith 預約, 唔好諗住walkin呀~
Something Hair & Beauty 
電話: 9844 7373 (Keith Wong)
地址: 大埔普益新街 33號地下 (六鄉學習園地右側小路進入)

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...