2018年7月22日星期日

▌保養 ▌Neogence 神敷奇肌黑凍膜 ♥ 淨化保濕一take過...*

夏天的皮膚真係問題多多, 易出油、毛孔粗大、痘痘色斑、缺水敏感....
每日護膚步驟真係一個都不能少, 對於忙著應付期末考試和paper的我真係覺得好攰呀!
成日諗有無一件skincare就可以代替到所有步驟呢?


原來唔係無架喎!
呢罐係我愛牌之一, 台灣醫學品牌Neogence全新推出的神敷奇肌黑凍膜
(諗左一陣先醒覺係「神乎奇技」的普通話諧音!!!)
佢蘊含排毒淨肌的竹碳成分, 可以深層清潔肌膚, 疏通毛孔。
而黑凍膜獨特的保濕啫喱質感, 仲可以做到深層淨化、保濕、控油抗痘及淨白的功效!

聽起上黎好似真係好方便喎!


成份蘊含台灣桂竹竹炭粉, 有效深層淨化毛孔污垢及粉刺,
配合白柳樹、薏仁有效控油淨白, 而洋甘菊及金縷梅等成分就有保濕及舒緩功效!
平時我都Keep住有買 Neogence 的面膜黎用, 覺得價位合理之餘又好好用, 所以對佢都充滿信心~


呢類凍膜都一定有枝凍膜捧, 除左用黎搽上面之外, 仲要用黎刮走面膜架~


面膜獨有的果凍質感, 親膚不刺激, 適合所有肌膚使用, 敏弱肌特別適合。

用法好簡單, 卸妝及潔面後, 厚敷黑凍膜於肌膚上, 待30至40分鐘, 以附送之凍膜捧把面膜刮走, 有助把粉刺推出,
然後以清水洗淨, 再使用後續保養品。
個人認為凍膜質地有少少難搽得均勻, 我會用手指幫幫手推勻佢~
一邊敷, 一邊做其他野, 30分鐘好快過!


刮走凍膜之後係好.明.顯見到塊面乾淨左勁多!!!!!!!!!
尤其係鼻翼位置d毛孔乾淨左, 而且泛紅位置有鎮靜到, 整體膚色都淨白左喎!
摸落平滑過未敷之前好多呀, 有d驚喜!
其實我每星期都有3日會敷base formula 的aloe mask, 次次都厚敷半個鐘, 都幾保濕但清潔效果都呢罐咁明顯!
我諗我之後都會轉會喇 XD


敷完係唔覺繃緊嘅! 講到好水潤好保濕又未至於, 反正都會再搽返精華面霜等等, 對於呢點我的要求唔算高。
但係亮白、潔淨呢兩點真係表現得幾好, 個人認為overall係值得推介嘅~~~
如果你都想有機會試下呢罐神敷奇肌黑凍膜,
只需要在8月3日至8月31日參加問答遊戲, 其中20位參加問答遊戲的讀者就有機會贏得Neogence神敷奇肌黑凍膜 370g 乙份(價值HK$188)!
Neogence活動網頁連結 : https://z7a8u.app.goo.gl/JEH2
 

是次產品由theZtyle.com/品牌提供
產品於莎莎獨家發售, 售價HK$188/370g
顧客查詢熱線:2505 5023


 

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...