2018年7月29日星期日

▌保養 ▌菅式美容 Ultra V Lift 無針埋線 ♥ 輕鬆還我面部線條...*

我對自己樣子最唔滿意的, 就係面部輪廓,
天生下巴短, 加上中學時期連續幾年狂吃口膠, 換來咀嚼肌強大的四方臉。
呢幾年再加入低頭族行列, 僅餘的面部線條更加蕩然無存XD
之前成日聽到面部埋線可以明顯改善面部線條, 但無論如何也不敢在臉上注入任何外物,
所以聽到菅式美容 Kan's Beauty 有Ultra V Lift 無針埋線呢個療程, 真係好心動要即刻試!



菅式美容係香港唯一一間獲得「韓國小顏骨気美容協會」認可的美容中心。
之前有朋友黎過做徙手矯形, 大大改善左面部輪廓, 當時已經好心動, 但真係驚痛嘛....
所以黎做Ultra V Lift 無針埋線之前都做過功課, 知道係完全零痛感先膽粗粗一試!





講返呢個Ultra V Lift 無針埋線, 其實並唔係真係傳統埋線療程。
佢係利用醫療級渦旋Hifu聚焦超聲波及TDT熱擴散技術, 將隱形的能量線埋於真皮層及SMAS筋膜層(肌底1.5mm、3.0mm、4.5mm), 可以達到即時拉緊, 同時刺激膠原立即收縮、增生及重組的功效, 並建構出新的彈力纖維網, 即時收緊鬆弛下垂, 承托臉型輪廓, 同時間亦有嫩膚功效, 效果比傳統埋線手術更安全和持久。




呢部就係療程所用的機器。



而療程中就會分別用到呢3個治療探頭, 接觸面較細, 可以更靈活操作, 準確到位。



由於療程唔止做面, 仲會做埋眼周! 呢樣真係唔係每個提拉療程的儀器可以做到~~
另外就係會做埋頸, 所以都要換返件袍先!



美容師首先幫我卸乾淨塊面, 再在面上和頸部mark好需要做的位置, 然後事不宜遲即刻開始!







美容師分別用1.5mm、3.0mm、4.5mm的探頭進行療程, 先做面再做頸, 過程係完全唔痛架!!
除左暖暖地, 基本上可以話無乜感覺, 就算係最近骨的眉骨位和顴骨位都無乜大感覺~
比射頻同hifu的感覺都細好多呀! 做到後段我舒服到睡著....



做左半邊面睇睇, 已經見到有提拉效果。



做埋全面, 自己摸落感覺會更加明顯~
成個過程大概只係30分鐘左右, 做完係完全唔會紅亦唔會腫, 零復原期, 我覺得皮膚細緻度都有即時效果。



第2日盡力影返同一角度去對比, 見到腮線明顯有返線條!!!!!
雖然塊面都仲係好橫但有返線條點都會好好多~~~
呢個療程係好適合想提升輪廓但唔想做埋線、打針、手術 , 或者接受唔到強烈感覺的朋友仔!!!
而且完成整個療程之後效果更長達 2 年~
如果可以做多幾次, 我諗我塊面睇落一定會無咁方>_<

有興趣的朋友可以登記預約體驗:
http://www.kansbeauty.com/ultravlift 


菅式美容 Kan's Beauty
https://www.facebook.com/pg/kansbeauty/ 
Whatsapp: 5118 9583
旺角店電話: 2387 2318
尖沙咀電話: 2369 8818
銅鑼灣電話: 2387 3818
觀塘店電話: 2602 1833

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...