2015年4月14日星期二

▌底妝 ▌初試cushion底妝 ♥ 秀雅韓 Sooryehan 金屬氣墊粉底...*

底 妝產品日新月異, 早排開始流行一種叫bb cushion的底妝產品, 原理是將bb cream藏在海綿芯, 使用時輕輕按壓就可以取用bb cream, 先利申我是完.全.沒.有試過的, 原因是我覺得唔係太衛生...尤其是我這種容易敏感長痘的膚質, 就更加不敢使用長期濕轆轆的bb cushion...



而今次值得我去試的, 是韓國
品牌秀雅韓 Sooryehan 的新一代金屬氣墊粉底!
翻查資料才知道原來
Sooryehan是LG旗下品牌! 你無睇錯, 的確是你心想的LG!
Sooryehan 的產品啟發自醫學古籍《東醫寶鑑》中記載的韓方藥理,嚴選多種珍貴的天然草本藥材,例如人參、鹿茸、冬蟲夏草等, 並利用純淨水煎釀及過濾提煉而成。


Sooryehan 原本也有推出我一開始所說的氣墊粉底,
而今次就是突破性的
Bichaek Jadan Metal Cushion Foundation 透薄持久氣墊粉底液 SPF50+ PA+++
(HK$398 / 15g
)
價格看似不便宜, 實際上包裝內除了有粉盒一個, 還有多一個替換裝, 換言之每次就買到兩個粉底。


咁到底
呢個氣墊粉底液有幾突破呢?
其實是使用了LG專利金屬氣墊代替傳統的海綿氣墊,
使用時能保持粉底液的潔淨、水分及溫度,
不但改解決細菌積聚的問題, 也由於減低粉底和空氣接觸的時間令底妝的水份和色澤能夠維持。
簡單來說, 每次用才泵上來, 粉底也會變相較為新鮮。




無記錯粉底只有兩色可選, #21適合白皙肌膚, #23適合健康肌膚。
我比較喜愛白一點的粉底, 所以選了#21號。
使用時我習慣直接用粉樸按壓粉餅金屬面, 再均勻點在皮膚上, 再快速推開或者點印。
頭幾次用會嗅到中藥味~因為成份有人參、麥門冬及五味子, 但不算濃烈, 個人蠻喜歡xd


剛上完粉真的比較白一點, 但慢慢會tune返接近膚色, 至少無人問我點解塊面咁白XD
我個人認為粉底水份夠, 但粉質較厚, 但換來的就是高度遮瑕!!


皮膚有打亮和blur的效果, 雖然粉質不黏膩, 但由於我屬於混合性皮膚容易泛油, 會on top再加碎粉定妝。



close up 睇更加覺得遮瑕度一流, 而且有高效防曬度數SPF50+PA+++,再加上美白成分Vitamin B3及抗皺成分Adenosine, 感覺可以一邊化妝一邊護膚, 而事實上雖然粉感較厚, 但都不覺得block住毛孔好焗, 唔錯!



這張是回家補拍的~~~粉底算相當long lasting ! 這是我感到驚喜的一點!
可惜的是控油度不足, 上粉前用控油base先會好少少!!
整體來說我覺得它超級方便, 上妝時間可以大大縮短, 推介給像我一樣較多瑕疵的朋友仔~~~


銷售點:九龍尖沙咀彌敦道20號崇光百貨B1/F   (3911 1031)
Facebook: https://www.facebook.com/sooryehan.hk
Website: www.sooryehan.com.hk





沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...