2015年4月13日星期一

▌保養 ▌年度最愛之一 ♥ Faith in Face Hold Me Tight Hydrogel Mask...*

我敷面膜的習慣大概是隔日就敷, 皮膚狀態差的時間會晚晚敷,
便宜和比較貴的面膜會隔著敷, 有時懶就會敷toner mask算數,
所以其實多多少少都敷過很多不同的面膜, 
大概是去年還是前年已經試過的Faith in Face 面膜, 一直因為好用而列入心水面膜之一,
有時見到屈記特價都會買1, 2盒用來急救, 今次試另一款, 革新版的Hold Me Tight Hydrogel Mask 更加被我視為年度最愛面膜之一!!




之前試過保濕為主的After Shower Look Hydrogel Mask, 都覺得好好好好用, $20幾蚊一片完全係覺得抵用!!
而今次的Hold Me Tight Hydrogel Mask就係撫平細紋+緊緻潤澤, 對於我呢d輕熟肌齡真係好適合xd



說到革新版其實唔算改變好大, 但最明顯就係面膜封面的女生由韓國人變為西方古典美人XD
但都保留粉紅色調包裝, 最得意係每款mask都會有這位美人為保美貌提出唔同的beauty tips, 例如:




唔明英文唔緊要, 後面有中文!!



慚愧地說, 我有一半都做唔到....難怪我沒有她的一半美貌啦xd



除了可以增進肌膚彈性和改善細紋的Copper Tripeptide 銅胜肽/ 有抗氧化功效的博士茶萃取 / 可以保持肌膚彈性的紅蔘提取物之外, 這款面膜加入了最新緊緻升級配方 - Adenosine(腺苷), 能有效滲入肌膚預防皺紋形成, 並有效抵預紫外線(UVB)的傷害, 令肌膚保持無紋緊緻, 有效改善前額等重點皺紋區域



呢一種jelly狀面膜的好處是不會滴漏又夠貼面, like!!



可惜我都係嫌鼻位剪裁對我來說大太了一點~~是我鼻太扁了嗎?xd
敷這種材質的面膜我會敷上20分鐘直到面膜漸漸變成網狀就會撕掉。




撕開mask的一剎有肌膚重生的感覺!



除了有明顯的亮白感之外, 皮膚的質感也是立即有改善化!!
試用期間適逢period 皮膚粗糙毛孔又大, 使用後的改善很明顯, 急救用一流呀!



水份上升度都不錯, 整體來說我比90分!!! 真的可說是我的年度最愛面膜之一呀~~
極力推薦大家試試~


Faith in Face
http://www.faithinface.com.hk
建議售價: $69.9/3片







沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...