2015年4月7日星期二

▌保養 ▌對付細痘有用喎! ZINO 控油淨痘精華...*

早排天氣突然轉熱,潮濕到一個點, 我的麻煩皮膚當然又少不免來個爆發啦。
還記得當天是周日, 我留在家中執屋, 估計會滿是塵埃, 也一早準備了口罩, 但都避不過....
只需一晚, 下巴就長了好幾顆痘痘, 真係好洩氣...去做facial 時, 治療師都露出不可置信的表情....
然後隔天就收到了這枝ZINO 控油淨痘精華!


諗諗下都好諗無收過去痘的產品試用, 所以今次都幾期待!
ZINO控油淨痘精華糅合韓國珍貴人蔘精華蜂膠及多種漢方草本萃取, 先啟動細胞再生, 再為肌膚消炎抗菌, 收細毛孔, 回復水油平衡。另外配合透明質酸維他命B5, 為細胞源源注水。


想說一下盒子真的太不環保了!!!!


原來精華內的人蔘精華可以加速修復肌膚傷口, 加強肌膚自癒及更新能力, 即是說痘痘會復原得比較快, 而且也可以修補因痘痘、黑頭所形成的粗大毛孔, 聽起來好吸引呀~~~~

而蜂膠及積雪草、魚腥草等韓國漢方草本成份就有消炎、抗菌及紓緩功效, 可預防痘痘形成, 亦能減低痘痘引起的紅腫痛楚~~~


小小一枝15ml, 感覺好快用光呢!!! 尤其是我這種全臉使用的人.....


精華呈半水狀, 不是很黏稠的類型, 算相當易推。

而每次我會用3滴份量, 在toner後就全臉塗抹, 延伸性很高。基本上拍幾十秒就吸晒, 本身少少黏的質感拍完就會變得好乾爽, 感覺對皮膚沒什麼負擔!
趁住下巴有幾粒痘痘就連續用幾日,雖然唔會突然復原, 但係見到對於細細粒有膿頭的痘痘有幫助, 破損了的痘痘都好快KO到,  痘印都唔係好明顯, 不過對於石頭瘡就無效果。

 
而補濕度我覺得有驚喜, 因為精華吸收後其實感覺相當清爽, 
但水份測試的結果卻顯示水份上升得很不錯!


可惜收毛孔方面是完全不覺得有改善的~~
雖然感覺乾爽但控油略嫌遜色, 
個人認為$268的價格就有點小貴, 對我來說當作局部痘痘護理產品來用會比全面使用更合適! 


**各款ZINO精華現已於各大ZINO概念店及萬寧有售。**

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...