2015年4月26日星期日

▌妝文 ▌試用+評比!!! ♥ bareMinerals Complexion Rescue 礦物鎖水啫喱粉底 ...

對我這種遮瑕女來說, 粉底最緊要一定係遮瑕度高啦!!! 其次就係要夠貼服持久,
有時因為懶得用太多遮瑕膏, 寧願粉底厚少少....
什麼「化妝同時護膚」的賣點我就通常會排得比較後, 但原來呢個諗法分分鐘就係令皮膚愈用愈差的原因之一!!!!




點解咁講呢?
原來好多粉底都係用緊「色素繞水」技術, 水分被色素及油分埋藏於最深處,

由於只有色素及油分可留於肌膚表面
, 所以皮膚根本無法吸收粉底中的保濕成分,
結果雖然底妝有足夠遮瑕度, 但相對就令妝容因缺水而導致容易脫粧、粉底厚重且不貼服等情況。

唔怪得總係有d產品用緊都係特別容易脫妝浮粉啦!!!!


自從早兩年試過bareMinerals 的產品之後我一直都對佢地讚不絕口,
無他的, 因為最hit的礦物粉底又夠遮瑕又可以同時護膚!

無獎問答遊戲: 圖中邊幾枝係新品?

開估之前就用呢set產品跟櫃姐示範練習一下吧~~~



首先是我蠻喜歡的 Prime Time foundation primer~

 
少少已夠全面搽 (上圖份量已夠兩次!), 搽完塊面會好平滑, 可以遮到少少毛孔。
但分量一定唔可以多, 多左就會卡粉~



而粉底方面, 今年春夏就推出了全新的 Complexion Rescue 礦物鎖水啫喱粉底! (HK$280/35ml)


我從來未用過bM 的非粉狀粉底, 所以都好期待!
試用前仲專登去左連卡佛專櫃搵櫃姐示範一次比我睇~

呢枝
Complexion Rescue的賣點就係用了反傳統的「水繞色素」技術, 同上面提過的技術正正相反,
礦物水分精華如鈣、鎂及鉀於最外層, 包裹著色素及保濕成分, 所以塗上粉底後, 水分第一時間接觸肌膚!
另外仲加入橄欖萃取出之角鯊烯複合物、甘油及透明質酸, 肌膚即時得到滋潤。



上粉底就要配合呢一枝Smoothing Face Brush輕柔圓頭粉底掃 ($240)
毛質是
混合纖維掃毛, 仔細睇睇就會見到刷毛是長短不一的!!
這設計有助粉底均勻地暈開並緊貼肌膚, 配上圓頭設計,提升粉底的遮瑕度。


櫃姐說直接將逐少粉底液吱到刷毛處, 再直接打圈掃開!



粉底接觸皮膚時真係涼浸浸架!!!
而且的確是啫喱質地無誤, 但掃開就會好似粉底液咁樣, 都幾得意!

如果用量未夠就可以再添, 總之一層層薄薄地掃上去。



第一次用的時候覺得好薄無乜遮瑕度, 用多幾次就識薄薄地上多層, 遮瑕度就提高了!
另外仲見到after的明顯比before亮澤。

仲加入了生長於歐洲及土耳其的高山區的Heart-leaf globe daisy毛花藍繡球, 具有超卓抗氧化效能;
而它所使用的色素是天然礦物色素Iron Oxide氧化鐵及Titanium Dioxide二氧化鈦, 不含油分、有害防腐劑及香料!


上圖是全面掃兩層的效果, 都已經遮得7788啦! 係下巴痘痘比較頑強~


於是我會用bM的遮瑕膏, 這小小一罐我用了好久!!! 幾乎每天都用, 用量超少但很好遮瑕力!


最後當然要定妝啦~~~~ 又是大家熟悉的Mineral Veil。



粉質超級幼細!!!!



使用時也需用斜角碎粉掃配合。



這枝
斜角碎粉掃抓粉抓得很平均, 而且用上臉後好薄~~

我會把臉上分四區, 額頭 / 左頰 / 右頰 / 下巴, 各自掃一層~



輕輕掃完就有霧面柔膚效果! 我蠻喜歡!



咁就搞掂底妝喇~~~~


畫返個眼妝就可以出街喇, Complexion Rescue都幾long last, 而且真係好透薄,
皮膚唔會覺得好焗, 呢樣野我覺得bM一直都做得好好,
可能你會問, 咁佢有咩特別先, 我點解唔揀一隻coverage好少少的tinted moisturizer 或者 bb cream?
我一開始都有呢個疑問, 所以專登拎左兩隻差不多level牌子的產品做測試。


測試就係用一杯水, 再加少少foundation, 拌勻, 再睇睇杯子的情況!
講真, 測試結果令我好驚訝, 亦都好失望......


除左Complexion Rescue之外, 另外兩隻不單止與水無法混合, 油份亦浮在水面,
把水倒掉之後亦有很多殘留物留在杯邊....
証明了兩款產品色素和油份比水份多, 而且容易殘留於皮膚表層, 也正因為這樣它們兩款都帶給我很滿意的coverage呀!!!!
由於兩款都是我平日愛用品, 所以真係既驚訝又失望....

如果你話呢個測試只係証明左bM不防水, 又唔係喎...因為我亦都試過用清水係卸唔走
Complexion Rescue!
做完個test的感受是....卸妝千萬要卸得乾乾淨淨啊!!!!!!!!!!!!




Complexion Rescue 礦物鎖水啫喱粉底已經推出一星期啦!!
有興趣的趕快去專櫃試試吧!

bareMinerals 專櫃﹕
旺角朗豪坊Beauty Avenue 2466 2128
尖沙咀海運大廈Facesss 2995 3065
尖沙咀The ONE Beauty Bazaar 2262 6978
銅鑼灣祟光百貨B1 /F 2796 2066
銅鑼灣時代廣場連卡佛 2506 1515

一般查詢:info@bareescentuals.com
.hk
網站:www.b
areminerals.com.hk





沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...