2015年4月15日星期三

▌保養 ▌神速吸收 ♥ Vaseline®全新潤膚噴霧...讚!

Vaseline 的潤膚露又便宜又大枝, 相信都無乜人未試過喇~~
我都當然唔例外! 呢一年其實都開始適應搽body lotion, 但一到夏天無咁乾就想連搽lotion果幾分鐘都懶XD
唔知係咪好多人都有呢個想諗法呢? 因為Vaseline最近就推出了首支潤膚噴霧!!!



對於懶人黎講,真係一大福音,但係咪真係如佢的宣傳所說, 真係「
10秒即感滲透吸收」呢?



今次推出的噴霧裝有兩款, 分別是
黃色的修護保濕潤膚噴霧及綠色的蘆薈舒緩潤膚噴霧, 兩款都蘊含凡士林經典Petroleum Jelly(花士苓), 有效修護乾燥肌膚, 降低肌膚水分流失,細緻滋潤肌膚。


如圖示所寫, 黃色的修護保濕潤膚噴霧主要有較滋潤的修護效果, 綠色的蘆薈舒緩潤膚噴霧則著重舒緩補濕




一般用噴霧產品最怕噴咀容易塞, 一旦跌左個蓋又有機會滲漏, Vaseline 連呢一點都照顧到, 噴咀用了扭蓋設計, 向左向右就可以開合噴咀, 超方便!





開頭以為噴出來的lotion會偏霧面水狀, 但出乎意料是較稠身的奶狀!!
如果距離較遠噴出會霧化得比較優, 但絕不影響吸收速度!
好了, 到了最緊要的時候, 到底是否10秒吸收呢?~~~
為了測試吸收速度, 我在噴好lotion後開啟計時器, 同時用手快速把lotion推開。


ok! 測試証實10秒內真的可以全數吸收! 兩款都可以!
而其實為了拍照較明顯我還噴得比較近, 量比較多, 但都可以10秒吸收晒, 無誇大其辭, 讚!


兩者使用後的水份度都有提升, 不算太高但都滿意啦!
我覺得兩款都偏清爽, 完全唔黏笠, 好適合夏天用~~
如果今季未買body lotion, 不妨試試佢地!



產品由Vaseline提供。
兩款零售價為:$49.9/190g

各大萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、吉之島、莎莎、卓悦及各大藥房發售。







沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...