2015年10月25日星期日

▌穿搭 ▌初秋可以著 boot 喇 ♥ TWIST Shiga for MYA ROCHE...*

比起sweet look我一向更喜歡中性帥氣風格, 雖然人仔細細適合走甜美路線但都什麼年紀了......
一到秋冬我就開心, 因為除左可以著外套去遮掩肉肉的身形, 最重要的是可以著boot喇!!!
而今次文章的主角就係我腳上呢一對!




它是來自 TWIST 的其中一個自家鞋履品牌 MYA ROCHE 的新品!
係由藝人連詩雅設計的 Shiga for MYA ROCHE 系列 Ankle boot~

 

Shiga for MYA ROCHE 系列大玩搖滾時尚風, 特色窩釘及骷髏頭拉鍊配飾設計, 配多組不同的顏色組合, 
營造大膽鮮明、自由奔放的嬉皮時尚形象!


我就揀了右上的黑x藍牛皮毛毛窩釘短靴!


鞋身用上牛皮和毛質兩種對比質地, 又用上鮮藍和黑色作強烈對比, 加上尖形鞋頭配窩釘, 根本成對都好rock!


最like就係佢是隱形內增高!!! 總踭高約有5cm都唔錯! 


第一套我就用韓版闊身翻領的西裝風衣配長身雪紡襯衣, 加黑legging。
我秋天大多是穿這樣上班去, 有時會換成褲子, 既有型又不失體面。


今次試著把頭髮弄大捲, 以及把前額都梳高夾起, 有拉長面型的作用, 我其實都幾喜歡! 不過額有點高就是了XD


今年很流行這種偏闊身的風衣外套款, 但版形和質素都很參差, 我在屯門小店一看到這件就愛上了, 
穿上去果然很有範! 配同樣走帥氣風的 Shiga for MYA ROCHE ankle boot 一流。


另一套也是老是常出現的上班穿搭。
其實我公司的衣著要求都蠻寬鬆的, 所以百搭牛仔是常出現的上班穿搭單品!!!


雖然是尖頭ankle boot 但走起路來又不覺得有尖頭鞋的壓迫感喎...
不過我一向著36/37, 呢對我因為怕尖頭鞋楦較緊而選了37, 最後覺得有點鬆, 說明了它的鞋碼很準。


牛仔襯衫我愛用作外套, 裡面再配背心就可以簡單作出層次穿搭。
話明百搭牛仔, 黑/白/紅的背心就是我最常選的內搭顏色。


我果然覺得這種穿搭最舒服了!
你又覺得邊一套好睇d 呢?


available at TWIST 
尖沙咀彌敦道118-130號miramall 106 及207號舖  2577 9323
觀塘觀塘道418號創紀之城5期apm UC31及33舖  3148 9031
上水廣場三樓329-331舖  2671 0632

Facebook:TWIST HK
instagram : twist_hk
weibi / wechat : TWISTHK




沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...