2015年10月2日星期五

▌醫美 ▌第一次挑戰(1) ♥ Spera 眼部 HIFU 療程...*

兩星期前去了尖沙咀 Spera Beauty Parlour 善柏醫學美容中心試做了兩個療程, 
雖然係同一日進行, 但我決定分開2篇小分享令大家更清楚~~~~


據網站資料顯示, Spera 是香港本地品牌, 專營優質美容護膚品。她的理念是為追求健康肌膚的女士帶來優質安全的護膚體驗。
所售賣的產品生產線均設在英國及瑞士等地, 所有產品都經過專業團隊的多次研發、改良及測試才正式投入生產。


美容院位於尖沙咀加連威老道, 非常方便!!!
店家不大, 裝修亦沒有走很華麗的路線, 簡約風格感覺不錯。


美容房間也乾淨夠大又夠光猛, 影相一流。
今日做的第一個療程就係「HIFU 聚焦超聲刀」眼部提拉療程簡單黎講即係眼部的HIFU呀~~~亦都係我第一次HIFU! 睇過其他Blogger的分享一直都好想試下HIFU, 今次就小試牛刀做眼部先!!

HIFU 其實係High Intensity Focused Ultrasound的簡稱, 
原來以前係用作無創治療, 利用特殊的聚焦方式將超聲波匯聚, 引入體內以切割及破壞不正常的細胞, 
後來發展到美容範疇, 以高能聚焦超聲波的嶄新嫩膚技術, 
透過熱能直達淺表肌肉腱膜系統(SMAS), 刺激膠原蛋白再生, 
突破了傳統的拉皮手術, 無創無疤, 而且有效針對不同皮層厚度達至緊膚、回復彈性、撫平皺紋。


Spera使用的是韓國的 U one 探頭, 它已在韓國獲得精準探頭專利證了!!
呢個精準探頭可以隨時監控探頭的溫度及深度, 療程時安全性就更高了 ; 
而且探頭有環錐密集系統, 落點可以更精確, 不易傷及周邊皮膚組織。

美容師替我卸妝及清潔面部之後, 便直接開始療程了!!! 
由於我都好緊張的關係, 所以不停問美容師會否很痛、感覺怎樣, 美容師都很友善地把感覺形容給我, 
後來深深覺得她的形容實在太貼切了XD


平時HIFU會用唔同的探頭針對不同皮層厚度, 而今次眼部HIFU會直達3.0mm筋膜層, 
高熱操作能把內層皮膚加熱並維持60-70℃來刺激皮膚組織, 令組織得以修復再生。
完成療程後, 膠原蛋白、纖維組織及骨膠原持續再生, 使肌膚重
回飽滿有彈性。

美容師會把眼周分為3部份, 由眼頭到眼尾分三次施打, 
每一部份會打3下, 每邊共9下。
美容師說一般第一次做會由最低度數0.7開始, 試打後發現沒什麼感覺, 於是給我加到0.9。
我覺得眼頭感覺最不明顯, 但眼中眼尾位感覺就很強烈!!
像出盡全力把探頭按壓到眼骨的感覺一樣, 細心留意又像熱能的螺絲一下子鑽進皮膚一般....
但其實這些都是熱力穿透皮膚的感覺, 就是那麼幾秒, 時間很快但不怎樣享受就是了!
打完每邊9下整張臉都好像累透了一樣, 可想而知如果做HIFU全面療程感覺會是怎樣啊.....
但做完會變漂亮就什麼都沒關係了, 女人果然厲害啊.....


上面這張是在美容房裡 BEFORE 和 AFTER 的對比照片~


這張是療程前和療程後一星期的對比照片, 我覺得眼袋和眼紋都有改善啊~~~
黑眼圈的問題我就不算太嚴重, 但眼袋就比較明顯....雖然不算太誇張但拍照時會看到不太精神這樣!


同樣是手機自拍照, 角度也差不多, 但做完後我覺得眼袋是有一點點改善的~~~
不過畢竟只打了一次而且度數又不算很高, 也做好2-3個月打回原形的心理準備了, 如果有機會做多幾次又打高少少度數就可以long last多少少!
而家HIFU 眼部提拉試做價只是 HK$680~我覺得好抵做啊......當是小試牛刀體驗一下都很不錯!!!


Spera Beauty Parlour 善柏醫學美容中心
電話:3575 8141 / 3575 8142地址:香港九龍尖沙咀加連威老道21A/B德立大廈7樓701室Website:http://spera.com.hk/Facebook 專頁:https://www.facebook.com/Spera-Beauty-Parlour-%E5%96%84%E6%9F%8F%E9%86%AB%E5%AD%B8%E7%BE%8E%E5%AE%B9%E4%B8%AD%E5%BF%83-419312148248917/timeline/

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...