2016年9月22日星期四

▌保養 ▌10年大眼不老? ♥ R.N.A. Power 立體緊緻修護眼霜...*

光陰真係唔等人架, 話咁快又一個月喇.............


上回講到出席完SK-II 新品R.N.A. Power 立體緊緻修護眼霜介紹會之後, 
我就即刻開始晝夜無間踏著面前路咁.....用佢喇!


回顧返少少啦!
SK-II 在2016 最新秋田(Akita)研究發現, 眼睛會由 20 歲開始隨著年齡增長而逐漸變小, 
並於 15 年的時間內縮小 20%, 而主因就係因為眼周缺乏縱橫結合的立體緊緻。
而呢罐R.N.A.Power 立體緊緻修護眼霜 (HK$750/15g)就注入了 SK-II 經典成分的濃縮 PITERA綠球藻精華, 與創新 R.N.A.複方 (含大豆精華及酵母精華的抗老成分)全新成份環狀引流因子(紫花苜蓿及白羽扇豆萃取) 完美結合, 促進蛋白質結構完整、刺激眼周肌膚活化, 激活膠原蛋白結構, 達至全方位縱橫緊緻並減少眼部下垂。


唔經唔覺就用左成個月喇! 真係歲月不饒人, 成日計畫要做乜乜乜, 講完之後時間就咻一聲飛走, 
又後悔點解唔坐言起行......所以希望自己可以將決定左要做既野即刻付諸實行。


眼霜質地好順滑, 按眼時用多少少都唔覺笠!


留意返搽眼霜係要由外推向內均勻搽好, 逆眼紋的方向就對了!
目的係要填補眼紋, 順住眼紋搽反而會加深眼紋架。
然後我留意到十次有九次去做facial, 美容師最後都係用錯的方向幫我搽眼霜....sosad
另外值得一提的係所有Deep clean product、導出導入機等等都要盡量避開眼周~

按摩方面, 多數夜晚我先會有時間按下眼周, 不過成日覺得眼周無乜感覺, 要大力少少先按到穴位....
不過有按同無按都真係差幾遠架.....


當日活動仲送左呢個亞麻籽 x 薰衣草眼膜比我地, 可以雪凍敷又可以叮熱敷, 
我就中意叮熱用, 暖暖地真係幾舒緩~如果可以有條橡筋帶綁一綁後腦就更好喇~

用左一個月左右的比較:


可以影到咁近似的眼珠角度我都覺得幾犀利XD
用眼白位置黎睇好似冇咩大分別, 不過我覺得眼紋有少少改善。

眼霜潤而不笠, 水份度上升效果不俗~
Overall 黎講好滿意, 長期用係咪真係可以keep住10年, 20年雙眼不老不變細?
我係一個好怕變老的人, 所以我都好期待呀!

更多產品資訊:
銷售點:SK-II 概念店及全線美容專櫃
太古城中心 232 舖  (Tel. 2670 2633)
九龍九龍塘又一城 G 層 22 號舖概念店  ( Tel. 3104 0263)

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...