2016年9月16日星期五

▌妝文 ▌shu uemura nude atelier 系列 ♥ 簡約 nude 妝無難度...*

秋天就黎到, 差不多要告別夏日色彩繽紛的妝容, 投入簡約初秋的大地色系喇!
shu uemura 今次的 vision of beauty 第3彈就推出左nude atelier 系列, 讓女士可以最簡約的祼色妝容突顯面部輪廓, 體現簡約中見豐盛的精髓!



今次我就收到呢個系列的染眉膏, 眼影palatte 和 唇膏!


打頭炮就係染眉膏喇, 我天生就是多毛女, 手手腳腳多毛不特止, 連頭髮、眉毛也多過人, 而且顏色偏黑, 所以一向都要用眉gel處理眉毛~


染眉膏總共有7個顏色, 其中兩款terra brown 赤褐和東京紫紅係今個系列新色, 我手上就係ash brown 棕啡色。

 我會首先用眉筆描畫眉形, 再用染眉膏順着眉毛生長方向掃, 再逆掃一次, 最後再順掃一次。



呢盒係限量版Nude Atelier眼影組合黎架~~~~
一打開見到呢4個不敗色真係覺得超實用, 除左可以化個祼眼妝, 仲可以輕易運用閃啡一格轉換晚妝~


4隻色都好顯色, 而且唔會好掉粉, 感覺不錯!
















用最左邊一格打底, 之後用左二淺粉色打亮上眼皮中間位置, 最後用右邊的深啡稍稍掃出陰影~超簡單就可以化到一個看起來很精神又唔覺得好濃既祼色眼妝!


















眼妝畫完, 唇妝都少不了~
呢枝係限量版絲滑胭脂唇蜜!






















手上的是nudy coral, 睇落似淺粉紅。

不過上咀之後就偏nude色~可以當作唇部遮瑕使用!

不過我覺得就咁搽都可以, 反正係祼妝嘛!
 


overall睇落非常精神呀! 

日光下都有足夠妝感, 唔覺濃妝之餘仲覺得輪廓sharp左, 睇落個人好精神!
呢set產品我8月帶左去日本用, 一直用到而家都覺得好實用呀! 返工用一流~~

更多產品資料:
http://www.shu-uemura.com.hk/


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...