2016年9月4日星期日

▌保養 ▌Aqua Peel 韓國水鑽磨皮 ♥ 痘痘粉刺一次見效...*

唔知點解每次去旅行前總係會好忙好忙, 
又要完成手上工作, 又要最後衝刺plan行程, 晚晚勁夜訓, 結果就搞到皮膚狀況總係唔多好.........
今次去旅行前我就剛好去試做了一個facial, 超適合我呢種毛孔粗大、有粉刺痘痘的人!!


睇到菅式美容Kan's Beauty 係咪即刻諗起呢一年好hit的徒手整形呢?
佢地用的「菅式骨気」整形療法由韓國殿堂級骨気導師菅貞子所創立的, 透過深層刺激骨骼及肌肉, 改善血液循環, 收窄骨縫, 扶正骨骼位置, 逐步改善臉部及身體的不均稱問題。其實之前我都好心郁過黎試下, 不過始終怕痛....就忍痛放棄一個大好的瘦面機會....

除左徒手整形之外其實 Kan's Beauty仲有好多唔同種類的面部療程可以做, 我今次就做一個叫「Aqua Peel 韓國水鑽磨皮」的療程喇~~
Aqua Peel韓國水鑽磨皮以無創無痛的科研技術, 溶解角質及暢通⽑孔, 同時改善多種肌膚問題:
油脂分泌過盛、黑頭粉刺、痤瘡、皮膚暗啞、缺水、乾紋及細紋等。


中心位於旺角, 我放工過黎都好快!

療程前我的皮膚狀況係好缺水, 有泛紅, 下巴長了幾顆紅腫痘痘!!
美容師先幫我卸妝洗乾淨塊面, 再幫我下巴的痘痘敷一陣消炎水~

 
呢部就係Aqua Peel喇!
佢同傳統的水晶磨皮唔同, 療程不需要使用任何晶體或顆粒去角質~
反而係用韓國獨特設計的螺
旋式治療頭, 再配合三種Aqual Peel 美溶液, 
先溶解老
舊角質, 再注入舒緩保濕精華。


照片outfo了~~~其實係想影低唔同size的旋式治療頭, 方便用於面上唔同的部位~~~

呢個療程唔係淨係磨走死皮, 仲會同時注入精華。
它有⼀送兩吸的設計, 配合真空負壓技術, 能將適量的精華(含果酸和水楊酸)及水分輸送至肌膚表面, 
溶解的老舊角質及
油脂污垢, 然後連水將污垢物⼀併吸走。

第一步係全面做, 溶解全面角質, 再吸走。第二步就重點做細部位, 例如下巴的重災區和鼻翼的毛孔。

之後就會換上導入式治療頭, 將舒緩保濕及具抗氧化功效的精華導入。精華蘊含乳酸、維他命E和茶葉萃取配方, 有效收歛毛孔及平衡皮膚pH值。


噁....又係睇睇我有幾污糟的時間。其實我覺得都唔算太污糟jei XD


之後就緊接做埋 E cool 冰肌細緻毛孔療程~佢係利用最新RF冷凍射頻技術, 無創地通過冷凍脈衝電流, 可以把高效精華導入到深處皮下五毫米的真皮層, 比離子導入效果高3倍, 可以即時減輕肌膚泛紅、敏感、收细毛孔、瘦面、緊緻肌膚、補濕、美白、膚色均勻, 創造零毛孔幼嫩肌膚。


呢部機真係做得超爽! 尤其係夏天熱辣辣做, 凍冰冰真係一流~~~~雖然講到有咩冷凍脈衝電流, 但其實係冇感覺架~~~


最後倒返個膜, 訓返20分鐘, 完成!

做完之後無痘痘的皮膚位置明顯細緻左, 勁有光澤!


黎個Treatment前後對比, 膚色均勻左, 毛孔細緻左少少, 無咁缺水泛紅。
下巴痘痘原本好驚會谷出黎, 但其實無, 隔左兩日就差不多謝喇, 旅行果日直頭已經無痘得返個印, 
其實都幾安慰! 

雖然療程有使用果酸水楊酸去進行, 但其實感覺非常mild, 連少少的拮面感都無~
Aqua Peel + e Cool 療程原價為 HK$880/次
首次試做價為 HK$380/次
菅式美容Kan's Beauty官網: http://www.kansbeauty.com/

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...