2016年9月20日星期二

▌保養 ▌bareMinerals Skinsorials 系列 ♥ 一步步進行礦物護膚(上)...*

唔知大家覺唔覺, 有時有冇化妝都好, 只要果日出左街, 夜晚洗面都會發現多左一堆粉刺、死皮, 成日覺得皮膚唔夠乾淨咁....
有時食多左垃圾食物, 又少飲水, 感覺個人好多毒素咁, 仲會表現在皮膚上,  
明明早一日先做完deep clean, 第二晚又覺得皮膚粗糙返, skincare點搽都唔多吸收咁....



前排收到 bareMinerals Skinsorials 一系列產品, 除左基礎護膚的產品之外, 仲收到最新的deep clean產品~
如果一次過介紹晒會好長篇, 所以今次就介紹分享以去除角質排毒為本的全新 Skinsorials 亮肌淨化孖寶!
又話孖寶但有5件產品既?
因為呢5件產品配合使用, 效果會更好架!


首先係今次的重點產品之一, Mix. Exfoliate. Smooth. 柔滑亮肌磨砂粉 (HK$190/25g)


佢混合了多種天然成分, 如法國薔薇萃取物(Rose)、法國白葡萄籽(Chardonnay)、甜橙皮(Sweet Orange Peel)、黑米(Black Rice)、礦物海鹽(Mineral-Rich Sea Salts) 等, 將各種天然成分磨成微細粉末, 可以溫和去除暗啞死皮, 改善粗糙膚質, 加速細胞更新同時滋養肌膚, 讓肌膚展現細緻光澤。

原本以為佢係好似普通潔面粉咁加水起泡就洗面, 但原來可以加入任何bareMinerals的潔面產品, 效果仲會更好喎, 咁我就加入呢枝
礦物溫和深層潔面乳 ($190/120g)一齊用啦!


呢枝潔面乳加入接骨木花萃取物(Elderflower Extract),  可以抗氧化及柔軟肌膚。
加上能強效淨化及柔軟膚質的迷迭香萃取物(Rosemary Extract)及蘊含豐富鈣、鎂及鉀的礦物海鹽 (Mineral-Rich Sea Salts), 可以深入清潔毛孔, 徹底去除多餘角質、油脂污垢, 讓肌膚保持潔淨。

咁係咪兩款洗面產品倒埋一齊加水起泡就ok? 
No NO no~~~~~~
今次就要用呢個專為柔滑亮肌磨砂粉而設的嶄新 Double Cleansing Brush 雙效潔淨按摩刷(HK$150)!!!

外圍係人造纖維掃毛, 內圍係矽膠刷頭! 佢係一個手動的潔面刷, 唔使叉電而且好輕巧。
柔軟幼細的人造纖維掃毛能深層清潔毛孔;
配合矽膠刷頭同時按摩肌膚, 促進細胞更新。


用的時候先整濕刷毛, 之後就將潔面粉倒入中間位置, 潔面乳就吱到外圈毛位置, 
之後我會再加多少少水, 就可以打圈洗面喇!


本來以為中間矽膠位置會好硬, 但又唔係喎! 感覺只係會好似按緊摩咁, 
外圈的毛亦比想像中柔軟好多, 細微位都照顧到, 洗得好舒服, 會想一路係咁洗XD


洗完面就到孖寶number 2: Dirty Detox Skin Glowing and Refining Mud Mask 排毒淨化礦物泥(HK$300/58g)


我最愛用泥mask, 呢一罐就集合左世界各地的溫泉、海洋、湖泊、火山等地方搜羅的礦物泥, 含有豐富礦物營養, 有效深層清潔毛孔, 柔軟肌膚 

成份有摩洛哥阿特拉斯山礦物泥 (Moroccan Rhassoul 
Clay)、法國海底泥(French Green Clay)、巴西火山綠泥(Brazilian Green Clay)、西班牙溫泉泥 (Spanish Costal Clay) 及日本備長炭(Japanese White Charcoal)。最後少不了加上木瓜酵素, 有助柔滑粗糙膚質及提升肌膚光澤, 預防粉刺暗瘡等問題。


而要配合使用的就係呢一枝Mask Smoothing Brush 礦物泥專用
掃~


嶄新刀型掃頭設計可以
緊貼面部線條, 連鼻翼、下巴額頭等所有地方都可以均勻搽好~~


掃毛軟硬都適中, 方便取出適當份量而且唔會漿住d掃毛, 最緊要係唔使整污糟手指, 而且掃毛非常易清潔, 用水捽下已經乾淨晒!

面膜敷上皮膚感覺涼涼地好舒服, 唔會好快變乾僵住皮膚, 大概敷10-15分鐘左右就可以洗, 洗的時候都好容易, 唔會話要過好多水先洗走晒d泥。


過完水覺得皮膚滑左又乾淨左好多, 感覺好爽!
而且唔會覺得乾爭爭好繃緊, 皮膚無晒油光, 好乾爽~
習慣用毛巾的朋友仔仲可以用佢塊 Mask Removal Cloth礦物泥專用毛巾 佢的窩夫方型紋理可以徹底抹走礦物泥同時帶走面上污垢, 不過我唔中意用毛巾就用手過水!
做完deep clean 敷埋泥mask 之後皮膚水份仲可以比未洗之前高, 我覺得都幾驚喜呀!

下集再同大家分享另外5款Skinsorials 系列基礎護膚品吧!

bareMinerals 專櫃﹕
旺角朗豪坊 Beauty Avenue 2/F 2466 2128
尖沙咀海運大廈 FACESSS 2995 3065銅鑼灣祟光百貨 B1 /F 2796 2066
一般查詢:info@bareescentuals.com.hk
網站:www.bareminerals.com.hk


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...