2017年4月23日星期日

▌保養 ▌懶人福音 ♥ SK-II輕透光感鑽白CC霜...*

呢5, 6年, 基本上唔係天氣提醒我夏天已到, 
而係各式各樣新推出的美白產品, 提醒我係時候要將秋冬Skincare換走喇!



咪睇我一身初秋打扮, 其實SK-II已經o係早前推出以「輕透防護 X 光透美白」為主題的美白產品了!


大家又估唔估到圖中邊枝係新產品呢?


無錯就係佢地喇!
SK-II 輕透多效防護乳 SPF30 /PA+++ (HK$530/30g) 
SK-II 輕透光感鑽白 CC 霜 SPF50/PA+++ (
HK$570/30g )

全新 Atmosphere 系列除了 SK-II 皇牌成分 Pitera™, 還結合了仙人掌萃取及日本杏精萃等, 在肌膚上形成輕透天然保護罩,質感輕盈無負擔, 阻隔環境中的污染、杜絕紫外線和紅外線引起的老化跡象, 令肌膚保持淨白光澤。

未認真研究新產品之前, 就黎睇睇 SK-II 為我們示範的小實驗啦~

兩杯彩珠中, 一杯塗上了輕透多效防護乳, 另一邊則沒有。用UV燈照射下, 塗上了防護乳的那邊阻隔了光線到達顏色珠, 而沒塗上的那邊, 光線就直接射到底層。

另一個類似的實驗也是用上紅外線光線作測試, 左邊塗上輕透多效防護乳的彩珠能夠阻隔紅外線, 沒有塗的加邊就看見紅外線穿透了彩珠。


你以為只有光線可以令皮膚變黃變黑? 其實空氣污染都會!
呢個實驗就用化妝棉及蚊香模仿皮膚在混濁空氣下, 沒有塗上輕透多效防護乳的化妝棉變得又黃又黑......


最後就在model臉上一邊塗上輕透多效防護乳, 另一邊塗上其他牌子的防曬乳, 等待15分鐘後將電話放近臉龐作測試。結果塗上輕透多效防護乳的臉接觸手機時, 螢幕只有少量油光, 另一邊則.............証明輕透多效防護乳清爽不黏笠!


我都唔執輸,黎到梗係要做個Magic Ring Test 睇睇最近皮請狀況啦!
我的問題正正就係底層好多隱藏色斑! 其實表層都已經開始多喇, 雖然肌齡好好彩仲比實際年齡細6年, 但係都仲要好努力先可以keep住!


如果比心機跟足呢4個step黎護膚, 相信假以時日皮膚一定會愈來愈好架!


event完左我地仲拎左兩枝產品返屋企試真d!

SK-II GenOptics Aura Essence 肌源鑽光精華 (HK$990/30ml)
蘊含 Pixel white™ (超解析光感鑽白因子)、De-melano P3C (葵醯胺)、 UME Extract (日本杏萃取物)、Concentrated PITERA™ (濃縮 PITERA™)、 及成份 Prunus Extract (美國奇蹟西梅複合物)和 Inositol (肌醇), 有助改善皮膚問題引致而缺乏的鑽光及淨白, 擊退色班及紫外線造成的黑色素, 令肌膚從此容光喚發。只需八星期, 明顯改善肌膚暗啞位置 ,同時提高阻黑體數量, 從而提高肌膚清晰度, 深層淨斑。

呢枝之前已經試過, 有興趣可以睇返我的試後感:

▐ 保養▐ 一個月肌齡減 5歲? ♥ SK-II GenOptics 新品試後感...*http://theztyle.com/home.php?mod=space&uid=31498&do=blog&id=303846


夏天一到, 皮膚又開始會變得黏黏笠笠, 毛孔粗大, 容易泛油.....
我近年都盡量減輕妝感, 搽愈少層化妝品愈好, 
雖然仲未做到素顏外出, 但係返工只要唔使見客, 我都唔會full make up, 有痘痘更加唔會遮;
weekend落街做運動或者飲茶買少少野, 都只會係防曬+碎粉就落街, 而家呢枝 SK-II輕透光感鑽白 CC 霜 SPF50/PA+++就係一個更好選擇!


佢係一枝採用 SK-II 獨有 Soft Aura White 配方, 結合美白、防曬、遮瑕、滋潤修護及持久妝感於一身的保養型底妝, 成份包括:
皇牌成份 PITERA™
Ume extract 日本南高梅De-melano P3CTM (葵醯胺)
Pixel WhiteTM (超解析光感鑽白因子)

能激活感光體 Cell Luminous Factor 與阻黑體 Cell Clarity Factor 兩大肌底因子, 讓美白保養不只是停留在肌膚表層, 更而能夠深入至肌膚的肌底結構。


SPF 50+/PA++++更加係現時最高等級防曬系數 !
質地順滑易推, 推開會有少少白, 但隔一陣已經會tune返膚色! 除左多左光澤感, 透薄度仲幾高, 睇落都唔覺搽左野~


好, 大家就忍一忍我轉季的痘痘戰跡, 睇睇用左cc cream的效果啦!


我只係搽左一泵份量, 已經有8成遮瑕度!
泛紅、膚色不均、毛孔都遮得唔錯, 連眼圈都遮到d我覺得直頭係bonus~


雖然cc cream個質地唔算笠, 不過我難以忍受丁點的不清爽感, 都係搽返層碎粉我先安樂!
簡單的cc cream + 碎粉已經可以係我weekend落街甚至返工用的妝喇, 其實重點只係唔想睇落咁攰~
個人認為持妝情況良好, 唔會話成日泛油要印, 重點真係透薄又方便, 真係好適合懶人!

今個夏天我的目標同 SK-II 一樣都係希望擁有 #觸得到的發光肌!

#SpotlessAura
#ControlYourAtmosphere
#ChangeDestiny
#SKIIHK
#Atmosphere

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...