2017年9月20日星期三

▌保養 ▌15天去痘必見效 ♥ absolution 淨肌修復精華...*

呢兩個月唔知做乜下巴又連環爆痘, touchwood 叫做無一次性爆勁多粒, 
但係都一粒接一粒咁生, 生親都係紅腫痘痘.....
而家人大左, 新陳代謝慢左, 生粒痘都好難退, 痘印就花費更多時間....
不過! 最近試左一隻對痘痘毛孔都好work的精華!!!!



係法國時尚有機品牌 absolution 的產品 - La Cure Peau Nette 淨肌修復精華。
先講講absolution 少少背景先, 佢係於2009年成立, 產品致力追求環保理念與都市生活的完美平衡。
產品以野生植物、花卉、天然礦物及維他命為內在根本, 設計崇尚簡約、高度有機認證, 而且係按肌膚的情緒狀況而設, 男女同樣合用!


La Cure Peau Nette 淨肌修復精華主要功效係淨化肌膚及平衡水油, 並改善泛紅或油脂失衡的情況, 
最後減淡甚至消除色斑, 修復肌膚。

而產品所蘊含的主要成份有:
 圖爾西葉(Tulsi): 源於印度, 又稱為聖羅勒。以淨化、殺菌和抗菌著名。其排毒功效幫助全面潔淨肌膚污物、降紅及平衡油脂分泌, 締造啞緻肌膚。
 微粉銀離子(Micronized silver): 是天然的盾牌:調節和穩定一些皮膚上微生菌群, 同時可以防止細菌生長。其抗炎特性有助於皮膚優化肌膚生態平衡。
♥ 印度大風子油(Chaulmoogra) : 在亞洲醫學被廣泛應用。蘊含稀有脂肪酸, 可以舒緩受刺激或損傷的皮膚。 更可調整改善皮膚色素, 對斑點的色素問題非常有幫助。
 益生元(Prebiotic): 您的皮膚生態由不同微生物組成並與您的皮膚和諧相處, 該微生態儼如肌膚一道屏蔽防禦感染或炎症。然而皮膚微生態亦會因外在環境侵擾, 導至失衡;因此, 在產品中加入益生元能幫助益生菌維生,使其繼續守護我們的肌膚。


一盒$620 只有15枝精華, 好珍貴! 每日用一枝, 15日就完成一個療程。


每枝都係用先新鮮啪開佢! 用唔晒就可以將個蓋反轉蓋實~
我就會每日用一枝, 朝早用一半夜晚用一半。
由於除左去痘的功效之外仲可以收毛孔喎, 所以我不吝嗇每次都會全面用!

精華呈深灰綠色, 好草本feel! 聞落都有少少草本味咁~~~


精華的質地好好推, 推開都好快吸收晒, 我當然重點搽左下巴重災區先, 
然後再搽鼻同面頰毛孔粗大位, 每次用半枝係剛剛好夠全面用的。
好勤力15日不間斷使用~~~~


睇下下巴粒又紅又腫的痘痘, 就知道淨肌修復精華的威力!
平時就算細細粒, 晚晚搽暗瘡膏都好, 都好耐好耐先會好返, 個印仲會頑強地stay返2, 3個月....
而家係15日由大大粒瘡變成得返淡淡的印, 簡直係驚喜! 不過亦都發現新痘去印速度同效果都比舊印快~~

我亦都留意到, 搽左呢枝精華之後, 痘痘的表面係會好快長出一層薄膜去保護果部份皮膚, 
開頭我仲以為係皮膚乾所以甩皮, 但後來覺得同甩皮情況唔同, 應該係一個修復過程, 只要唔撕走層膜粒痘痘會快d復原! 
除左痘痘之外, 我覺得毛孔方面亦有明顯改善, 尤其係鼻兩旁的毛孔真係睇到佢有收歛~~~
親身見証到淨肌修復精華的快速修復皮膚的效果, 我覺得其實呢盒精華真係唔算貴, 
其實出去做一次Facial 都唔止, 當佢係急救品也好, 密集修護療程都好~

最後要提一提, absolution 淨肌修復精華已通過法國Ecocert Greenlife認證。
100%不含對羥基苯甲酸酯(Parabean)、聚乙二醇(PEG)、鄰苯二甲酸酯(Phthalates)合成色素或香料。

邊度買到?
10/10 HOPE (誠品書店) 銅鑼灣希慎廣場8樓誠品書店802號舖
10/10 HOPE (LAB Concept) 金鐘金鐘廊LAB Concept B11舖
10/10 HOPE (太古城) 太古城中心地下誠品生活G015號舖
10/10 HOPE (星光行) 尖沙咀星光行2樓誠品生活
10/10 HOPE (又一城) 九龍塘又一城UG-40號舖

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...