2017年9月22日星期五

▌保養 ▌滲透力輕鬆 UP ♥ SK-II R.N.A.POWER x 智慧小紅棒 ...*

每次問 or 被問有咩辦法可以令塊面緊緻d, 或者令護膚吸收d, 
答案一定離唔開兩個答案: 揀適合的保養品 or 按摩啦!
有時覺得個答案好似有少少「鬼唔知咩!」, 但諗深一層其實又真係不二法門黎喎.....


2017年過得飛咁快, 係呀轉眼又老半歲, 歲月唔等人, 皮膚質素都係!
又孖住好友 Cat 出席 SK-II R.N.A.POWER 新品活動, 轉眼我們的友誼又多半年 
每次出席
SK-II 活動都好緊張, 因為又到派成績表的時候, 到底事隔半年又做 Magic Ring 測試結果係點呢?



每當我以為皮膚狀態一般的時候, 測試結果都係驚喜架!
仲keep到25歲肌齡我已經覺得好滿意喇! 比真實年齡都少6年架XD 
最擔心的色斑問題有改善喎! 5個部份分數都幾平均。


做完測試即刻聽下產品介紹先~
今次的新品竟然唔係眼霜面霜精華, 而係我最中意的美容小幫手!


有時少不免會覺得明明已經好勤力保養, 但肌膚狀況總係每況愈下, 
其實除左年紀漸長或者揀錯護膚品, 轉季的天氣變化和環境有害因子傷害, 都會令肌膚角質逐漸囤積、變乾、變硬、凹凸不平, 繼而影響護膚品滲透肌膚的能力架!

點樣先可以加強
護膚品滲透力呢? 除左揀適合的產品, 就係按摩喇!
但我知好多人都我一樣都係懶底既, 按幾下攰攰地就放棄, 而且堅持唔夠幾日, 忙就懶得按, 
如果係咁或者呢枝「
磁力微振導入儀」就幫到你喇~


呢枝「磁力微振導入儀」又叫做智慧小紅棒, 原理係以SK-II 獨家磁力微振科技一分鐘超過 7,000 次磁力微波振動, 與指腹塗抹相比, 可以提升三倍滲透力, 使護膚成分直達肌膚底層, 減淡皺紋、回復細滑緊緻。


而且佢仲有一套「微笑磁力按摩法」架!
用之前當然都要配合返產品先可以有最大的功效啦~
首先搽左 R.N.A. 彈性再生精華或者立體緊緻精華霜, 然後就可以開始使用小紅棒喇~


我呢排都係配R.N.A. 立體緊緻精華霜使用的!


單用R.N.A. 立體緊緻精華霜而唔配智慧小紅棒其實都好夠滋潤又令皮膚好滑架喇~
但配埋小紅棒用, 個滲透力真係會更加明顯有分別。


如果有配小紅棒, 使用分量仲可以多返少少。


小紅棒設計都幾貼心, 只要握住「磁力微振導入儀」手柄金屬環位置, 
將導入儀的金屬按摩頭平放於臉部後, 導入儀會自動開始振動~

♥ 首先沿著臉頰由下而上輕推, 接著沿臉頰從內向外移動。
♥ 將導入儀移動至額頭, 向上按摩;最後沿額頭中心向外按摩。
♥ 每個部位輕推15次, 使護膚成分深入肌膚底層。

平時要用手去按摩, 講真好快覺攰會想放棄, 但用智慧小紅棒完全唔使點用力, 睇住電視推推下, 不知不覺按摩左好耐架喇~~我都好難得晚晚都上癮咁用, 有時都會用力少少按下~


另外我仲發現用佢黎打圈按鼻可以收毛孔!!!! 用完個鼻會滑好多~


我自己覺得最明顯係去水腫, 同埋用完之後皮膚係柔軟度係大大改善! 而且真係太方便喇, 日日用都無難度~
我最想改善右邊面的法令紋, 一定會繼續勤力用架!
要緊緻肌膚又豈能一朝一夕做到, 去進行深層美容療程可能可以一步登天, 
不過靠住每日默默努力去一步步達成目標應該更有滿足感! 
人始終都會老, 最緊要老得靚!

成長(?) 路上有你相伴, 老又有咩好怕喎 


如果你都想體驗 SK-II 產品, 可以到以下網址登記, 
仲可以做埋 Magic Ring 測試睇睇皮膚有咩問題~
更多產品資訊: https://www.facebook.com/SKIIHK/

#雞彈肌 
#小臉霜 
#智慧小紅棒
#RNAPower 
#SKII 
#SKIIHK

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...