2017年9月7日星期四

▌妝物 ▌霧感啞緻 Get ♥ Bourjois 柔霧絲絨唇膏液...*

我本身唔係幾習慣搽有色唇膏, 一來用慣唇彩, 二來怕太顯色唔襯自己, 三來懶 XD
近大半年試左唔少唇膏, 枝枝都好好用, 加上年紀大左覺得唇色對於整體妝感好重要,
所以呢半年可以話係我搽唇膏最頻密的日子,
而今日分享呢一款, 更加係令我搽唇膏的次數達至歷年最高峰XD




上次就分享左兩件 Bourjois 的底妝產品,
今次就輪到呢8枝  Rouge Edition Souffle de Velvet 
柔霧絲絨唇膏液  ♥ ♥ ♥ 



心水清的朋友仔可能都會記得 Bourjois 的皇牌啞緻絲絨唇膏液,
而佢地最大的分別係, 今次呢隻柔霧絲絨唇膏液的啞緻效果比較有透明感,
對於霧感唇妝感的初心者黎講會比較容易習慣!
而且新出呢枝唇膏液亦比較多清新及具光澤感的色調, 比起之前多數係深沉色調的系列的感覺更加跳脫!
時間到!



呢個系列唇膏液的啞緻效果近似天鵝絨質, 而且係半透明, 效果比較明亮清新, 霧幻效果亦較自然。



成份方面亦加入可以軟化及順滑咀唇的可可巴、
富維他命E可以保護肌膚, 亦能改善及均勻肌膚質感的葵花籽、
有效鎖水的含羞草。



我比較適合使用淺色偏粉或橙的唇色, 所以試左01, 02, 04, 05~
我習慣係用手指沾唇膏淚液再輕輕搽勻, 可以見到blend開之後有少少光澤感但又唔會好似唇蜜一樣水嫩嫩。




在不同燈光下, 唇色都會有少少唔同感覺!


01 橙色搽上咀唔會好橙, 幾自然, 返工一流!



02橙紅色比01顯色少少, 好靚 ! (我指個唇色)



04 淡玫瑰色比較少女~



05 深粉紅色輕輕一抹就好夠色, 影相一流!!



有樣野真係要讚, 就係呢隻唇膏液真係可以完全唔需要搽潤唇膏打底,
直接搽已經係上面試用相的效果, 真係零唇紋架! 個人覺得係驚喜既!!
而且佢真係好Long last, 我平時8點搽完出門口, 返到公司食埋個早餐都唔會甩,
雖然只要一食野就唔會有佢聲稱的10小時持久滋潤保濕, 但係個持久度都比想像中好呀~~~


如果大家有心機, 仲可以先用淺色打底, 中間再用深色點開, 就可以輕易打造漸變的霧幻模糊
唇色喇~


售賣點:
BOURJOIS專櫃
指定莎莎
屈臣氏
AEON STYLE

客戶服務熱線:2642 2230Facebook 專頁: http://www.facebook.com/bourjois.hongkong

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...