2017年9月1日星期五

▌妝物 ▌夏日無重妝感 ♥ BOURJOIS CITY Radiance絲感底妝系列...*

最近勁熱呀!!!!!!!!!
一連出現的幾個颱風, 搞到好多人命傷亡財物損失傷重, 我地一班做設施管理的同事都忙到叫苦連天, 
唔單止係咁, 仲因為颱風迫近, 每日的天氣都悶熱到一個點, 又容易溶妝, 皮膚經常處於一個忽冷忽熱的情況, 成日焗住真係好傷皮膚! 



無法素顏上班的我, 夏天都好希望底妝可以透薄無重!
BOURJOIS 推出不久的 CITY Radiance絲感底妝系列就可以滿足呢個要求喇~~~~
新品「絲感柔亮防曬粉底液」及「絲感高清遮瑕膏」賣點係可以締造如絲般輕盈無瑕的透亮底妝, 令肌膚時刻感受如素顏般自在!

妝後都可以好似素顏咁無負擔, 邊個唔想?


City Radiance Skin Protecting Foundation 絲感柔亮防曬粉底液$198 / 30ml (共4色) 
特點:
 ♥ 注入防水及防汗因子, 可減少底妝受外來的水分或汗水的威脅, 避免尷尬的脫妝問題
 ♥ SPF30 PA+++之防曬保護, 令肌膚無懼日曬的傷害, 令肌膚保持透徹亮白。
 ♥ 質感極致輕盈柔滑, 比過往的粉底液更貼服輕薄, 讓皮膚自由呼吸, 卻不失遮掩瑕疵和均勻膚色的功效
 ♥ 蘊含獨家亮彩提升粉末(Radiance-boosting Pigments), 透過折射不同方向的光線, 全面提升輪廓立體感及光澤感
 ♥ 注入保濕因子, 24小時全天候滋潤肌膚, 塗抹時舒適貼膚, 改善泛油


我手上的是02色~


Cream狀質地, 睇落以為會有d厚, 但推開真係好薄喎, 而且比之前有光澤感!!!!


雖然粉底液有防曬成份, 不過我已習慣搽防曬當係base~~~
頭1次用, 粉底吱太多根本用唔晒, 其實一粒紅豆份量已夠全面用~我會在面上點開再用粉卜推勻, 
粉底質地細滑, 好好推!

 
上粉底半邊面 VS 全面的小比較~~~
睇得出係好自然, 唔會泛白兩截色, 亦唔會厚粉變粉人~
淨係搽一層粉底的Coverage唔係非常高, 下巴紅印遮唔晒, 但係斑斑同膚色都有明顯改善!


跟住到 Radiance Reveal Concealer 絲感高清遮瑕膏$128 /7.8ml(共3 色) 出場喇~~
未試之前睇下有咩賣點先:
 ♥ 具有極高遮蓋力, 修飾隱藏瑕疵, 讓細紋、痘印、色斑、黑眼圈瞬間消失無蹤, 整體膚色更見均勻
 ♥ 蘊含珠光微粒, 於肌膚表面形成光亮膜, 即時修飾疲憊老態及暗黃膚色
 ♥ 添加勃朗峰冰川水和透明質酸, 全天候為肌膚保濕鎖水, 減少乾紋出現和抑制過多的皮脂分泌, 使妝感整天保持絲滑剔透。
 ♥ 如羽毛般輕薄的乳霜質地, 清爽不黏膩


遮瑕膏係棒狀設計, 我幾中意!


我手上的是02 Beige 色, 對我黎講深左dd但推開都ok

遮黑眼圈幾好, 唔乾又有適當遮瑕度! 用粉卜印開時我會順便拖落色斑, 發現佢遮斑都唔錯喎!
然後我會再用遮瑕掃慢慢遮埋下巴d痘印, 同樣地佢唔乾所以唔會卡粉, 而且可以拖到好薄~少量多次容易控制用量。不過有紅腫痘痘我都唔會遮到無為止, 淡色少少已經滿意!


前後對比圖可以睇到個妝真係好透薄呀, 完全唔會厚粉~


上埋碎粉加少少胭脂底妝就會再無瑕白淨d!
呢2枝底妝產品我都用左成個月喇, 真係覺得好透薄自然唔會焗住皮膚, 而且算係好Long last, 
推介比熱辣辣天氣唔想皮膚焗住好辛苦的朋友仔~

銷售點: 指定屈臣氏及莎莎專櫃, AEON STYLE

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...