2017年9月15日星期五

▌保養 ▌晚間滋養不馬虎 ♥ Jouvé Nourishing Night Cream...*

工作和學業愈來愈忙, 開sem唔夠兩個月已經覺得一邊工作一邊讀書真的不簡單!
但是為了更好的待遇及証明自己的能力, 雖時有埋怨但每完成一個task, 一份功課後倒也有點樂在其中。
雖然已盡力不想經常晚睡寧願犧牲每個星期天去做功課, 也少不免死線前要開一開夜車, 
但係幾忙幾夜訓都好, 保養程序我都一定唔會skip任何一步, 因為知道自己皮膚問題多多, 
保養已比人遲起步,不能比別人更懶喇!



踏入30歲已經開始接觸更多主打抗氧化、抗皺、緊緻提升的產品, 
亦漸漸覺得只靠保濕根本不能滿足這個年齡的肌膚需求啊!~
以往即使是乾燥的冬天我都不習慣使用滋潤型面霜, 但現在反倒喜歡使用有點油份有點滋潤的產品, 
呢罐來自美國的 Jouvé Nourishing Night Cream 滋養面霜都可以話相當適合呢個年齡的我呀!


Jouvé 堅持採用來自世界各地天然純淨的頂級原材料, 而且承諾永遠不會進行動物測試, 
所有
產品已榮獲美國 EWG 無毒認證, 也通過「無動物測試認證」及「躍兔認證」, 亦不會在產品中添加如防腐劑、香料、色素、矽氧烷、甲醛等何有害成份。

而呢罐 Jouvé 滋養晚霜 Nourishing Night Cream 就提倡「先喚醒、後滋養」的晚間保養法。
採用革命性的幹細胞喚能技術, 成份提取自大葉醉魚草, 可以深層修復滋養肌膚, 有助喚醒及啟動皮膚自我更新過程, 促進肌膚逆齡生長, 同時保護肌膚免受UVA 的光線傷害、由 UV 引發的氧化壓力, 及酵素所引起的膠原分解。

成份亦包括合歡樹樹皮萃取, 可以除去氧化的線粒體蛋白質, 具排毒功效, 有效緊緻膠原。
另外還有巴西金鈕扣花萃取, 有助建構肌膚承托層, 讓肌膚更加立體飽滿、緊緻、富彈性。

除此之外, 
源自瑞士阿爾卑斯山的紅雪藻精華高效抗氧化、活化肌膚細胞生命 ;
源自美國的小紅蘿蔔酵素精華幫肌膚注入水分、滋潤肌膚、提升循環 ; 
源自日本的紅珊瑚草精華則能提升肌膚鎖水力、強化肌膚免疫力、舒緩泛紅。


留意返因為冇防腐劑, 開封3個月就要用晒佢喇!


面霜質地好似雪糕, 無香味呢點好讚!


質地偏稠但唔算難推, 推開就會覺得皮膚好滑~



我大概用呢個份量啦, 以前覺得搽得多半夜會泛油, 但而家好似要搽多d先無咁易泛油XD


使用後水份和油份都有所提升~


用左兩個星期的感覺係令人安心而且對皮膚無負擔, 
佢夠潤但如果加少少按摩都幾快吸收, 
有時我真係無時間敷mask都會拎多少少面霜按摩塊面, 按到紅紅地熱熱地就收手, 
每晚用完第2朝都仲覺滑, 有皮膚變好的錯覺XD
個人認為用完皮膚係會比之前軟熟, 而且睇落覺得飽滿d, 無之前咁暗黃!
去紋抗皺效果暫時未見到~

HK$1,055/30ml 呢個價位唔平架! 但係如果只係夜晚用而份量其實又唔需要太多, 
估計一罐起碼可以用2-3個月, 計返又唔算真係好貴。
大家可以斟酌參考~

暫時 Jouvé 卓霏產品只於 ARIIX HONG KONG LTD 發售。
地址:香港九龍旺角朗豪坊辦公大樓 3501 室  


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...