2014年9月1日星期一

▌吃個不停 ▌九龍城大邊爐狂吃記...*

初秋一到, 最想去打邊爐!
雖然有時朋友會問我打邊爐來來去去都吃丸、肥牛、菜, 看似沒甚麼特別,
但我覺得幾個朋友圍在一起吃火鍋, 能一邊聊天一邊隨時吃到熱辣辣食物的感覺, 並非其他菜式/ 餐廳可以滿足到!!



這天跟男友, 家姐姐夫四人一起來打邊爐!
九龍城雖然多美食, 但地點實在不怎方便, 我們都住在新界, 每次都要經又一城坐小巴, 光是等小巴都花了10分鐘了!
漏了店面的照片沒有拍, 不過其實店內位子不多, 放眼望去只有約10檯左右, 怕人多就最好先打電話預約啦~

這晚我們避開最熱鬧的時間, 選擇8時半左右入座, 家姐姐夫到達時率先點了兩個椰青來喝, 才$32/個, 價錢非常合理! (我去旺角果汁店買一個也要這價錢)
而且非常清甜, 我跟男友到達的時候再點2個已經被告知賣光了!! 好可惜啊~

齊人後我們先看了一遍菜單, 食物種類相當多!



我們先決定點個海底椰青雞的湯底, 比較少見又夠滋潤嘛!


一撈底, 除左好多雞件之外, 還有花膠!!!!
湯底味道不算很濃, 所以不需太擔心會搶去食物的原本味道。
等候食物時, 店員便拿來了五大碟調味料給我們自行調味。順帶一提這裡的茶芥每位$12。


落單不久, 店員很快就捧來了一碟碟的食物!!


聽聞這裡的特級手切肥牛屬必點食物, 所以我們也點了個大的 ($248)。
脂肪較少, 牛味偏淡, 跟平常吃的薄切肥牛完全不同, 感覺有點像用來煲湯的牛肉一樣。不過肉質鮮嫩又夠淋身, 好快KO全碟啦!!

 


美國大桶蠔 ($138)是我們的心水推介!!!
一份有5隻, 尺寸很大!!! 煮熟之後也完全沒有縮水。一口咬下去鮮味十足!!!


超級滿足呀, 好味到我們最後忍不住encore多一碟!


滋補花膠仔($62)是店員姨姨的推介, 她說很多人都會點!
花膠不算很厚身不過夠軟滑, 煲得耐都不會溶, 浸了清甜的海底椰湯就變得好易入口~


同樣被我們encore多一次的白鱔片肉質鮮甜爽脆, 非常新鮮, 本身味道較淡, 但醮上微辣醬油就變得很好吃!
我現在都好想吃啊............
雖然$78 才7片左右有點小貴, 不過吃過就會覺得值得!!


炸芋條($28)是男友至愛, 每次打邊爐必食!
好多酒樓的芋頭都好粉, 粉到無芋頭味, 而且無炸過, 一浸落熱湯不久就會整條溶掉....
但這道炸芋條本身已經炸出金黃邊, 煮個幾分鐘就已經食得, 芋頭味很香! 不過多吃會好飽肚, order一碟share就剛剛好啦!


三寶丸($86) 是牛肉丸、豬肉丸和墨魚丸, 份量不多, 所以偏貴。
豬肉丸沒什麼特別, 不過牛肉丸卻很像漢堡牛肉的味道, 裡面有加入少許黑椒, 非常惹味!
墨魚丸不只用魚漿打成, 裡面真的有小粒墨魚, 彈牙好吃!


餃子或者雲吞是餃子控的我例必要點的菜式!
因為貪心所以選了招牌大邊爐四式丸($66), 裡面我吃到的有瑤柱菜肉餃、莧菜帶子餃和應該是鮮蝦水餃, 還有一款不太清楚...
幾款都好好食呀! 大大隻用料十足, 想不到會加入瑤柱和帶子等食材, 而且一粒餃子內不止包有一顆瑤柱/帶子, 好滿足!




最後除了encore了桶蠔和白鱔片之外, 意猶未盡的我們再點了這裡另一招牌食物, 手切安格斯肥牛(大, $268)。
雪花均勻, 脂肪較剛才的特級肥牛多一點, 牛味較濃但肉質依然嫩滑! 我們都一致表示比較喜歡安格斯肥牛!



打邊爐當然少不得我最喜歡的豆卜和油麥菜啦!!


吃了一個半小時, 四位埋單$1620, 雖然沒點海鮮但叫的都是偏貴的食材, 但把我們四人吃得飽飽的, 我覺得價錢算合理, 份量也適中。
最欣賞是店員們對客人都很有禮貌, 雖然店面較忙但仍會耐心接待客人, 也會定時來加湯加茶, 態度分滿分!
如果這晚沒有鄰桌一群也許以為這裡是街市的偽貴婦太太們不停喧鬧大笑, 這頓晚餐肯定更稱心如意。




沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...