2014年11月2日星期日

救救面仔大行動(5) SRS醫學暗瘡去印護理...*

話咁快已經黎到第5次的療程喇, 雖然仍然係小瘡停不了,但整體面仔情況已經比6月時好了很多很多!



做左2次碳粉,美容師見我又開始有少少暗啞又有D暗粒,所以就決定做返個SRS醫學暗瘡去印護理。
其實之前都介紹過呢個treatment,
是一個很溫和的果酸 peeling treatment, 敏感肌膚都可以做。


美容師每次會視乎臉部邊個位置最嚴重 / 最粗糙, 而決定先把藥水從哪邊開始塗。
我就當然是下巴, 然後到T字位,再到面頰。


我記得頭兩次做SRS的時候, 塗藥水不久就會覺得拮拮地的感覺,
但今次感覺不太大, 皮膚變紅的情況亦無之前強~也許是皮膚已經適應了的關係吧!
大概敷3分鐘左右就可以用中和液沖走藥水。


題外話,用中和液時皮膚感覺實在太舒服....感覺就像進入桑拿房之後再泡冷水池,爽!


最後敷個水份mask就完成,整個過程不過用了一個小時不到,很適合忙碌的都市女性!
雖然臉還有幾粒痘痘, 但因為感覺很清爽所以我還是大膽素顏走了XD

做完SRS 醫學暗瘡去印護理之後, 家居護理最重要, 每天都要敷補水的mask~
只要連續敷幾日, 皮膚就會突然變滑!!


before是療程前的照片, after是4天後的照片,
剛完成療程那1,2天其實皮膚變得比做前粗糙,感覺暗粒們開始變得稍硬,上妝也覺得很明顯,
但連續敷了幾晚透明質酸mask之後,暗粒突然消失了,只剩2-3粒變成小顆痘痘,其他部位都變滑變乾淨的感覺~ 真心覺得暗瘡皮膚好適合做這個SRS醫學暗瘡去印護理呢!!


TM PLUS+
地址:尖沙咀金馬倫中心, 9 樓全層
電話:2367 9922 ( Female ) 2367 9911 ( Male )

www.tmplus.com.hk

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...