2015年6月18日星期四

▐ 底妝▐ 無瑕透肌 GET ♥ ettusais Premium逆肌系列...*



痘痘肌相信對 ettusais 這名字完全不會陌生吧!
好多年前(當我還是少女的時候) 已經聽過她的大名, 也試用過2, 3件產品,
當時的價格對當年的我來說也算是少貴, 但也不是高攀不起的價格, pink pink的包裝精美吸引帶給我最大印象!
現在的我大概已不適合使用她的young line了, 但是Premium逆肌系列就針對疲倦肌, 尤其對於長期睡眠不足、工作壓力等引起的暗啞憔悴, 我來用真是當之無愧。



這次的試用是上圖兩件產品, 分別是:
左: Premium CC Amino Cream 3D透亮CC霜SPF40PA+++ (HK$230/35g)
右:  
Premium Perfect Clear Up Concealer 雙色遮瑕霜 SPF25 PA+++ (HK$175/4g)

其實平時我甚少用cc cream, 主要是因為我會用遮毛孔的base, 總覺得cc cream有少少雞肋,
或者係皮膚本身好的人先會用, 不過呢一枝我就覺得幾適合我呢種本身皮膚都有唔少瑕疵的人喎!!




cc cream 蘊含獨家配方Amino Premium 7, 在發揮修護效能的同時, 更以粉紅調色粉末帶走暗沉及不均勻膚色,遮蓋色斑, 使肌膚綻放自然色彩及光澤, 令膚色紅潤而透亮。




cc cream 係粉紅色的, 推開會比較白, 所以份量唔可以用太多, 上圖份量 x 2 就係我全面用量。



我會配合粉卜快速推開cc cream!




專登搽一半做個對比, after 明顯比較亮白, 不是死白, 我覺得ok的, 因為我之後會再加粉底, 就可以tune返個底色。



我覺得這枝cc cream 可以打亮、也有少許遮毛孔功效,
但說到泛紅、痘印就完全不行了~所以才說cc cream是皮膚好的人專用啊....




而雙色遮瑕膏一盒備有深淺兩種色調, 肌膚底色及透亮色澤互相配合, 有效提亮膚色及遮蓋黑眼圈、色斑和印痕。




膏狀質地比我想像中潤好多喎!! 我開頭以為一定會乾爭爭的說.....
而附帶的遮瑕掃都好柔軟, 幾好用, 本身仲想買枝新的遮瑕掃tim, 好彩未買!!!




上完粉底我就會先遮左黑眼圈先,
用附帶的遮瑕掃放射式掃在眼底再用粉卜印開, 呢個方法係之前睇雜誌定什麼教的, 我覺得是so far 最易的遮瑕方法。
呢盒雙色遮瑕膏用來遮黑眼圈我覺得唔錯, 因為唔乾又易推, 我只係好簡單用2:1 淺色混深色去遮, 無特別調色再遮, 但效果都算滿意。




然後就要遮埋下巴的痘痘、痘印、鼻翼的微血管, 遮瑕度都ok, 不過下巴還在紅腫的2顆痘痘就不是遮得太過好,
一來我不希望遮太厚所以輕手左, 二來色素還偏紫紅的痘痘就相對遮得不那麼完美, 反而鼻翼泛紅就遮得好好。




overall 黎講我覺得2件產品都有驚喜~
cc cream 有提亮作用, 可以改善我的暗啞肌膚, 而且可以遮到少少毛孔, 我就可以省回毛孔base一步, 不過雖然有SPF40PA+++, 但因用量少, 作用也不大, 不過有總好過無呀!!另外雙色遮瑕膏就很不錯, 泛紅可以輕易被遮蓋, 質地也很軟滑易推不會乾, 附帶的掃子可以方便我外出使用, 以後唔使再拎埋枝遮瑕掃出街喇 xd


**產品由 ettusais 提供 **










沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...