2015年6月2日星期二

▐ 吃個不停▐ 必吃外脆內軟酥皮叉燒餐包 ♥ 車氏粵菜軒 ...*

我其實超喜歡去飲茶吃點心, 儘管明知點心其實唔多健康又偏向肥膩, 而且十幾廿蚊得幾件,
但都總係好似有股心癮想去咁, 尤其是上班日子成日會游說同事lunch去飲茶 XD
今次就拉左平時唔多喜歡飲茶的男友陪我去灣仔的
車氏粵菜軒嘆返一盅兩件先~~~

BOOK左2點, 到埗後見到大廳比想像中細, 座位亦蠻擠迫, 而且好嘈!!!
等左10分鐘左右就有服務員帶我地入去, 好好彩係宴會廳裡面, 雖然得四張檯但清靜得多!~

要留意返每檯客人都要比$18 的小食費用, 另外茶芥每位$12。呢碟雲耳幾好味喎~~



點心款式唔算多, 但幾合心水, 兩個人足足點了十個點心呀XD
而點心上桌速度比想像中快好多, 樓下街坊酒樓都無咁快, 有時仲要等成20分鐘先見到蒸點!



首先上桌是香煎蘿白糕, 一般酒樓都係超多粉極少蘿白, 但呢度係相反!!!蘿白大大舊架!! 食落好爽, 臘味都比想像中多, 唔係碎濕濕幾粒仔~我地兩個都好滿意!




男友最愛的沙薑雞腳, 印象中價錢是$68~$88左右, 唔算平, 但有十幾隻, 都啖啖肉, 我就嫌唔夠沙薑味, 亦都唔夠膠口, 男友就覺得好好味XD





蝦餃燒賣係飲茶必食, 兩款都有水準, 皮不厚, 尤其蝦餃皮夠
煙韌, 少少粘口狀態很不錯, 但不太吃到荀。
而燒賣入面
蝦和豬的比例平均, 豬亦不會很肥, 我很喜歡。




咸水角上桌時好熱辣辣! 外面好脆, 咬下去發現餡料好多!! 



其實我好少食灌湯餃, 又貴又唔知有咩特別, 係呢度有鮑魚先試下~~
餃皮太鬆散, 但湯汁好飲有層次, 鮑魚仔都好入味!
而棉花雞就好香冬菇味, 雞件反而沒什麼特別。




最後一定一定一定要試酥皮叉燒餐包!!!
其實係少少似菠蘿叉燒包咁, 表面金黃色極之鬆脆, 入面就熱辣辣軟綿綿
叉燒量多又唔會好肥, 醬汁又好味道, 細細個唔會好飽肚,
平時我飲茶會食流沙包, 好少食叉燒包, 但今次我食左2個都唔夠喉, 呢個一定要試呀!!


兩個人食左10個點心, 無出鏡的叉燒腸和上素餃普普通通不多作介紹, 埋單$4XX 我覺得少少貴,
但難得男友都食到津津有味, 值回票價啦!


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...