2015年6月23日星期二

▐ 護髮▐ 韓國 ReEN 香氛洗護系列 ♥ 試後感...*

夏天除左要換skincare、化妝品之外, 其實護髮產品都要換架!
例如冬天因為乾燥應使用滋潤型護髮產品, 如果夏天持續使用, 就可能會因為太過滋潤出現頭油!
不過, 夏天唔止要換上清爽的護髮產品, 亦因為紫外線比冬天強勁、喜歡玩水的又會因為泳池水/海水的成份影響髮質, 所以夏天比冬天選擇護髮產品更不容易!



而我最近就收到來自韓國宮廷的護髮秘方 - ReEn『香氛洗護系列』產品!
這個新品牌是under韓國No. 1個人護理品牌集團LG Household & Health Care~這個集團應該大家都不陌生了。
ReEn『香氛洗護系列』以東方草本固髮為研發基礎, 
主要的草本成分是紅參、蜂蜜,令脆弱及開叉的秀髮回復光澤和健康。
同時,產品亦含有毛地黃、茯苓、桔梗、五味子等天然植物精華,大大強化了秀髮的生命力並達到潤澤髮絲的效果。


ok 咁有咩特別先? 而家好多牌子都草本乜乜乜架啦~
o拿~老老實實我知坊間好多產品(上至護髮產品、粉底、下至m巾、足底貼)都加入草本成份, 
但係大部份都係散發濃烈的草藥味道!!! 的確感覺好真材實料, 但麻煩的我和你又同時會嫌唔夠香.....
尤其係洗護產品, 相信你都唔想成頭草藥味出街吧?


所以呢, ReEn『香氛洗護系列』就加入了白檀花香月桂清香兩大自然清新的香氣!!
又有草本成份修護頭髮, 又有清新香味比你香噴噴!


我手上的是白檀花香洗頭水和護髮素, 粉紅色包裝超靚!
連卡住泵頸的小東西也精心設計過!! 果然是
來自韓國宮廷的護髮秘方XD


兩款都是100% 韓國生產!


洗頭水我好喜歡! 香味沒想像中濃烈, 淡淡的好好聞, 
而且起泡能力高, 搓兩搓就有綿密泡泡了~~~



為免出現頭油頭屑, 護髮素我一向不會接觸頭皮, 
但因為頭髮厚, 又因某幾執頭髮漂染過經常打結, 頭幾次用量會稍多, 
一開始覺得佢都幾潤, 使用時打結的地方好易解開, 但第2日就會打回原形。
不過用左超過一星期之後(利申: 日日洗頭+護髮素, 一星期內沒有用hair mask), 就覺得打結的情況有改善, 
無咁易打結, 護髮素的使用量有減少。


電左頭髮之後多多少少都會乾旱d, 尤其是漂染過果幾執好似雜草咁, 但用左ReEN之後都有少少改善!
去年夏天每個星期都去游水, 但轉左工之後時間好難夾, 
搞到今年都仲未落過水, 等我快d安排去游水再體驗一下ReEN的修護程度先!


屈臣氏 獨家發售
產品查詢電話: 3126 2270

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...