2015年7月7日星期二

▌保養 ▌今夏私心大推保養品 ♥ 1枝頂3枝超愛用好物...*

要講今個夏天覺得最好用的保養品, 莫過於我手頭上呢一枝!!!



仔細睇應該會睇到我用左一個月已經用了3份2 !!!
早兩年用過它家紅色樽的面膜水之後就對這系列產品另眼相看,
今次收到試用前睇到電視廣告已經覺得一定會好好用,
自從收到產品 DAY 1 開始我就像著了魔似的早晚都用, 真心覺得好好用, 於是足足用夠1個月先黎分享。




呢枝產品叫 L’Oréal Paris 水清新3合1智慧保濕精華水 (建議零售價 HKD $139 / 175ml)
內含雙重透明質酸的精華水能幻化成無數的爆水珠珠, 瞬間釋放高滲透的保濕分子, 讓肌膚一次過擁有三大保濕功效。



顧名思義3合1精華水, 即是一枝代替了toner, serum, lotion的功效!
它有化妝水的保濕力 : 令肌膚於潔面後瞬間獲得充份保濕。
又有精華般的滲透度滋養力: 帶有極速滲透力,能把水份帶到肌膚底層,帶來全面滲透滋潤。
更有乳液般的鎖水力: 精華水可把滋潤因子緊緊鎖於肌膚底層,保濕效果持久顯著。





用法很簡單, 每天早晚只需於潔面後, 取2-3滴於掌心或化妝棉, 輕拍肌膚直至完全吸收。
每一滴保濕智慧微精華已蘊含豐富法國孚日山SPA礦泉水、雙重透明質酸、葡萄油、維他命E。



倒出來的時候會看到質地像水又像油, 抹開後就變成一點點的水珠!



請無視我下巴大顆到爆的痘痘!!
除了直接抹上皮膚外, 我還特別喜歡用來濕敷~



大概敷個7-8分鐘左右就夠了, 撕掉化妝棉時皮膚感覺超級水潤!!!



我經常早上化妝前使用, 會令底妝貼好多架!!




收歛毛孔和增加光澤度方面我覺得很不錯~~~皮膚又會變得比較柔軟。
敷完之後拍幾下已經全數吸收, 有油份的產品來說我覺得吸收得算好快。




估唔到水油上升度無想像咁高, 不過想用後偷懶 skip 面霜我覺得是不行的~




overall我個人來說超級滿意!
非常適合懶人使用XDDD
最重要的是雖然帶油感但不會引起痘痘, 這一點實在很讚!
這個價錢可以有這個效果, 急救又得保養又得, 好划算。
之後遇上特價必定會回購!!!


於2015年5月中旬在L’Oréal Paris各專門店、萬寧、屈臣氏、莎莎、主要超市及藥房發售。
顧客查詢熱線 : 2828 1437


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...