2015年7月24日星期五

▌身體保養 ▌終於出BB爽身粉味喇 ♥ 全新Dove輕柔嫩肌止汗系列...* ... ... ... ... ...

要數五大女生愛聞的香味, 其中一款必定非爽身粉味莫屬!!!!
每次聞到街上有女生噴爽身粉味的香水就覺得特別舒服, 會忍唔住望多兩眼架(當然希望會係靚女)

而一向有推出止汗劑的 Dove 今個夏天都終於推出bb 爽身粉味的全新Dove輕柔嫩肌止汗系列喇!!!


我發現市面上好多爽身粉味product都係藍色包裝架!!
但係全新Dove輕柔嫩肌止汗系列就用左粉紅色包裝, 仲girl~


呢2枝止汗劑仲蘊含1/4潤膚乳霜, 有效滋潤修護肌膚~~~

走珠的當然用在腋下啦, 噴霧的就噴全身。
它們以嬰兒爽身粉為香味靈感, 透過清新的小蒼蘭為開端, 佐以牡丹與纈草香氣, 展現高雅、柔和的香調;
後味則以檀香、琥珀及麝香, 襯出彷彿嬰兒爽身粉般的溫暖、輕柔淡香。


其實噴落係唔止聞到爽身粉味, 仲會有少少甜味 ; 時間耐左混合埋自己體香就會變成另一種比較沉穩的香味, 我覺得止汗劑黎講都幾特別, 唔係隻隻都會做到有前後調, 而且呢一隻算幾long last, 朝早噴完到下午都仲有少少味。而最緊要係Dove止汗劑個噴霧咀做得好細, 近兩年接觸過幾款都可以噴到好霧化, 唔會因為集中噴一個地方而泛白水汪汪。而其實一直我都覺得Dove止汗劑比其他品牌優勝的地方就是香味! 不過香味既野其實好個人, 大家不妨比較下。

Dove輕柔嫩肌止汗香體噴霧169ml  建議零售價HK$28.9
Dove輕柔嫩肌止汗走珠香體露40ml 建議零售價HK$25.9

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...