2015年7月21日星期二

▌保養 ▌下次旅行又更方便喇 ♥ shu uemura 水漾卸妝啫喱...*

去旅行我一定會帶卸妝油來卸妝, 
咁就可以一次過卸走底妝+眼妝, 但油類產品分裝攜帶起來其實相當唔方便, 
我每次都要將d卸妝油分裝到泵裝的吉樽才能嚴嚴實實的安全到達目的地, 

但通常泵裝的樽是玻璃製的, 結果就是行李百上加斤....
好了好了, 終於比我遇到 shu uemura 的水漾卸妝啫喱!!!


用左一排, 我會評價佢為「啫喱收的卸妝油」!
因為佢除左質感之外, 潔淨力和用法都跟shu uemura的卸妝油無異!!


產品配合嶄新「雙重水份磁石科技」, 成分蘊含日本鈴蘭花成分及維他命 E 密封科技, 
彷如水份磁石, 有效提升細胞鎖水力, 保持肌膚持久水潤, 由內提升及鎖緊水份。
維他命 E 密封科技 ♥ 維他命 E 被密封於微細膠囊內, 與肌膚接觸後隨即釋放, 鞏固鎖水屏障, 防止水份流失;  日本鈴蘭花成分   過千年被視為傳統醫藥珍品, 有助提升肌膚天然保濕因子(NMFs), 提升肌膚水分。


用法跟卸妝油一樣, 先吱出適量啫喱, 再乾手乾面打圈按摩 (我手上有一點點水份是不對的~~XD)


啫喱推開後就像油一樣!!!
打圈一會後, 就加水乳化, 我的方法就是稍微弄濕雙手至不滴水狀態就再打圈。


個人認為乳化效果還是卸妝油比較明顯~~


哈哈~~卸力依舊驚人, 下巴的紅腫全都現形了, 非常徹底!


用好幾枝不同質感的眼線筆/液/睫毛液, 乳之後都好易卸走!

***
另外同時我也收到shu家的雙色塑型眉粉 brow: palette (HK$280)

有兩色可選, 我手上的是上排的淺啡+石灰, 另外還有下排胡桃啡+棕啡可選。


這盒專為畫眉初學者而設~兩款預先特選的啞緻色調易於使用和暈染, 配合預設的專業眉掃能描繪精準眉型線條。柔滑舒適的質感讓暈染時更輕易。


我先用它附上的斜角細掃沾左邊的淺啡勾劃眉型。


然後再用BLENDING BRUSH 沾石灰色輕輕掃勻。


我眉色較深, 所以最後會用眉gel 把眉筆染淺一點, 順便把過長的眉毛固定。
記得初初畫眉時我都是用眉粉的, 貪夠自然無咁容易畫錯, 
後來習慣了就改用更快捷的眉筆, 現在用回眉粉反而有點不熟悉 XD


慶幸我眉毛較濃密, 不需要怎費力去畫就輕鬆完成 :)


***產品由植村秀提供***

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...