2015年7月31日星期五

▌穿搭 ▌ 我又想買鞋喇 ♥ 目標是麻編楔型涼鞋! ...*

以前我唔明點解電視話女人成日要買鞋, 但到左呢個年紀終於明白!
返工要著高跟鞋牛津鞋、出街約會要著涼鞋短靴、跑步要著球鞋、落雨要著雨鞋...
請問女生有何理由不買鞋呢?

所以基本上「想買鞋」這個念頭每星期都會在我腦海中冒出至少一次 XD
由於是夏天, 我屬意多買一雙涼鞋, 款式最好是簡單又有少少details, 跟高4-6cm左右, 船跟為首選!




我承認我今年買的涼鞋全都是 Wedge shoes!! 因為比斗零踭舒服嘛, 如果是麻編的更好, 夏日感比較重嘛!!!
(圖片從網上搜尋, 如有冒犯請聯絡我即時刪除)


這種涼鞋實在百搭, 中性 / 女性化打扮都能配搭到!



隨便找找都有幾百款可以找到~



各大小品牌基本每年都會推出幾百萬雙Wedge涼鞋吧!!!



又好走又能拉長身形的真的非它莫屬!!



早前剛好收到 ZALORA 的合作邀請, 還給我推介旗下「Charles & Keith」的鞋子, 嗯, 一定要去看看!


Charles & Keith 是新加坡品牌, 聽說在新加坡很有名, 到處都是分店。
隨意在網頁看了看, 她家的鞋子都走較優雅的成熟路線。


涼鞋也有!!! 右下兩款完全是我的菜呀!!! 價錢在折扣後非常相宜, 但可惜沒有我的尺碼了.....嗚...


我覺得Charles & Keith 很適合 OL!! 款式多但不老土, 有detail位。


玩味感高點的牛津鞋都有~~
選了又選, 最後我到底買了哪一雙呢? 下回分曉!!!

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...