2015年7月19日星期日

▌妝文 ▌ SEED 超人氣日本大眼CON ♥ 一口氣介紹給你...*

恭喜恭喜!! 超過57年歷史, 於一九五七年成立的日本隱形眼鏡廠 SEED 首度進軍香港喇!!!!
所以六月初的時候又收到一堆Color con了!!
因為我一星期才戴那麼一次color con, 想分享戴一整天的舒適度, 不想隨便戴上拍照便算, 結果就拖到現在了, 請見諒 :)




六款產品係咪有一款熟口熟面呢?



呢一款與化妝品牌 Heroine Make crossover 的隱形眼鏡 Heroine Make 1 Day UV 相信大家都唔陌生了~
我都寫過分享文架!! 這次就不重覆介紹了。
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=31498&do=blog&id=227268


首先就想寫寫新穎點的款式 -- 男士大眼仔!!!!!

其實呢兩年睇韓劇同日劇, 都已經見到男明星有戴大眼仔 (連木村在日劇中都明顯戴了黑環大眼仔!!)
當然, 男仔的款式不會像女仔的花巧, 就只以「放大虹膜」和「加強眼神」為主, 
SEED就在今年推出全港首款專為男士而設的「大眼仔」-  PlusMode 1day Homme~
包裝簡約有型, 兩款鏡片設計分別適合上班及休閒時配戴。


男生款式抱歉都由小弟試戴給大家看看XDDD
黑色環圈這款就是為上班而設, 盒面亦有寫明是for business! 
款式專為男士於日常工作、會議等商務場合而設, 13.5mm著色直徑大的黑色鏡片, 設計簡約低調, 款式簡單不浮誇, 配戴後雙眼立即炯炯有神!


另一款男士大眼仔就係 for private 的啡環圈款式~


這款同樣是13.5mm著色直徑, 設計能與瞳孔自然結合, 簡約的花紋效果更增添魅力, 適合日常生活或約會時配戴, 戴上後就可以有溫柔哥哥眼神!! (羞///)


***

接下來回到女生的 Eye Coffret 1 Day UV 系列~
此系列是針對平常已佩戴隱形眼鏡的OL族所開發的全新概念產品。三款「大亮瞳」(Base Make, Natural Make及 Rich Make) 在產品及包裝設計上均加入大量時尚潮流的元素, 更以柔和粉色首飾箱作包裝設計, 令人眼前一亮。
鏡片方面, 三種不同色調配合不同的衣飾配搭, 讓用家盡顯大都會女性日夜不同美態。

首先是環圈最小的 Base Make! 著色外圈只有12.8mm 的 base make 針對喜歡自然體現眼睛的魅力, 不喜歡鏡片顏色效果對比太鮮明的女生~


配戴後非常自然!! 由於著色環圈不算很大, 所以放大效果亦很自然~還會隱約看到放射性的圖案。
陽光底下也只覺得是我本來的瞳孔!! 對於想作偽素眼的女生來說非常適合XD



接下來是環圈著色面有13mm的 Natural Make, 黑色環圈加上特殊漸變色設計, 佩載後能強調明亮炫麗的眼睛~~


細心一睇其實內圈有一層漸變灰色! (雖然戴上後其實不太明顯)

不過整體感覺雙眼很有神~感覺好有知性美!


最後是環圈著色面有13.2mm 的 Rich Make!

咩叫 rich? 睇下鏡片設計就知了~


看似有lace又像玫瑰的著色設計好美!!!!! 戴上眼後如果在陽光或下會看到較為bling bling, 
三重漸變色層可以令眼睛更有層次感~


呼~~~一口氣介紹了幾款大眼仔, 唔知大家最中意邊款呢?
幾款都好自然而且戴一整日都唔會乾澀痕癢亦零移位, 我覺得非常值得推介給大家!!

最重要的是它們的著色層都採用內嵌式著色, 所以著色面不會跟眼球接觸 ; 同時亦有UV CUT 設計可減低超過九成五UVB,約七成UVA。
鏡片方面亦只有0.05mm超薄厚度, 同時有圓滑邊緣設計可以減低異物感, 基本上感覺跟戴透明day con一樣。

男士大眼仔: 
PlusMode 1day Homme    售價: HKD$258一盒 (共30片)

女士大眼仔:Eye Coffret 1 Day UV    售價: HKD$258一盒 (共30片)


查詢        Bravo Vision Optical Limited
電話        27902663/ 93043378 
電郵        jekyll.sin@wc-optical.com
Website:  http://seed-hongkong.com

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...