2015年9月11日星期五

▌底妝 ▌毛孔遮得真好 ♥ BareMinerals BLEMISH REMEDY 礦物抗炎零毛孔粉底...*

最近用左幾款唔同的新粉底, 好好彩都好適合我呀!
有好多時收到粉底試用, 覺得一般就會送朋友, 連朋友都不適合用就只好打入冷宮, 好浪費!


早兩日分享左一款粉底液, 今次就想分享我的愛牌之一 BareMinerals 新品!!


手上的就是新出的BLEMISH REMEDY Foundation礦物抗炎零毛孔粉底 (HK$250/6g) (5色系)

BareMinerals 專門推出礦物化妝品及保養品, 礦物粉就以不阻塞毛孔見稱, 而這罐粉底是專為失調肌膚而設, 能抑制及預防粉刺暗瘡, 均勻膚色同時提升肌膚防禦力。

成份方面:

Aspen Bark Extract北美樺樹精華 + Tea Tree Oil茶樹油
促進細胞更生並抗菌消炎,防止暗瘡粉刺問題惡化

Lauroyl Lysine月桂酰賴氨酸 + Salicylic Acid水陽酸
有效去除老舊角質,促進新陳代謝,預防黑頭或暗瘡等形成

Silica二氧化釸 + Mineral Powder礦物粉末
有效吸走多餘油脂, 平衡油脂分泌, 令肌膚保持乾爽

Aloe Vera Extract天然蘆薈精華
則有效紓緩暗瘡及紅腫等現象, 瞬間滋潤保濕, 令整個妝容更持久


打開蓋子就會見到有一張圓形貼紙, 撕開後就會見到一個軟網, 網底就是礦物粉底。
粉粒極其幼細, 透薄之餘柔膚效果極好!!!


使用時需配合Seamless Buffing Brush無痕順滑粉底掃 (HK$215)
毛質好柔軟! 而且特別喜歡它小小一枝的設計, 方便攜帶。


使用方法跟之前的礦物粉底無異:
1. SWIRL - 先將化妝掃按壓於網面上, 沾上適量的粉底
2. TAP - 輕敲直至化妝掃外圍沒有多餘的粉底



3. BUFF -再以打圈方式掃於面上
我建議每次只取1/4邊面的份量, 分別取四次薄薄的上一層, 不夠的位置才重覆上述步驟直至遮到滿意為止。




我多數全臉會打圈掃兩層, 然後臉上的毛孔就已經被遮了9成!!!!
剩下的就是痘印和痘痘, 我會再多重點掃一至兩層。
聽起來好像好厚, 但事實上由於它的粉末超幼細, 即使多掃幾層都仍然好薄!



唔好意思啦每月經期前皮膚總會變這樣XD
上圖已經是全臉掃2層+下巴再輕印2層的狀況, 遠看已經很無瑕, Close up才會見到痘印還未100%遮蓋。
紅印方面如果有需要遮得再好d, 我個人會用再少一號的遮瑕掃沾一點粉底輕印。


另一方面, t zone 的毛孔真的真的遮得好好!!!!
基本上一層已經把毛孔blur掉, 但又唔會好似塞住毛孔咁!
so far 我覺得它是數一數二遮毛孔絕對出色的粉底。
不過雖然粉狀粉底不黏笠, 但對我來說亦未到可以skip掉碎粉的地步。




上完碎粉就更加啞緻。
另外控油方面我覺得都好滿意, 大約4-5小時才需印一印面油。亦算long lasting, 可以一日都唔補妝。




最後一點一定一定要提, 就是它對完全不會令發炎中的痘痘惡化!!
這一點實在是痘痘肌福音啊~~~~而且即使有紅腫痘痘, 多印幾層粉底都唔會覺得好厚好焗。
價錢也不貴, 我覺得絕對值得一試!!!



bareMinerals專櫃﹕
旺角朗豪坊Beauty Avenue           2466 2128尖沙咀港威大廈L3         2918 0592尖沙咀The ONE Beauty Bazaar 2262 6978銅鑼灣祟光百貨B1 /F                  2796 2066銅鑼灣時代廣場連卡佛                2506 1515
一般查詢:info@bareescentuals.com.hk
網站:www.bareminerals.com.hk
























沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...