2015年9月22日星期二

▌吃個不停 ▌過節買 Blesscuit 酥 ♥ 送上的你的祝福吧...*

下星期就係中秋喇, 往年我都係早早就買定月餅券送比男友家人, 
今年都唔例外, 一早買好雪糕月餅, 但有少少後悔, 因為買完無幾耐就遇到 Blesscuit 這品牌喇...



認得圖中的女性嗎? 她是大家熟悉的藝人陳敏之小姐, 亦是 Blesscuit 其中一位老闆娘!
而 Blesscuit 主打售賣曲奇、酥類和祝福....沒錯, 每片Blesscuit曲奇都蘊含著店家衷心的祝福, 
所以品牌名稱也是由 Blessing (祝福) 和 Biscuit (餅乾) 合併而成。
她們的主廚是前五星級酒店的餅房總廚, 出品的味道亦無庸置疑。


呢一日我都黎到金鐘廊的分店參觀, 順便試食!
店家一早就準備好店內所有口味的曲奇給我們試味了~
我不太喜歡吃餅乾, 但都忍不住試了比較特別的金鑽松露曲奇, 用黑松露配竹炭口味的確獨特, 男友肯定喜愛!
友人說煙燻火腿曲奇出奇地好吃, 是會忍不住一塊接一塊的程度。

16款曲奇口味包括:
金鑽松露曲奇 
香橙曲奇黑白芝麻曲奇紅莓水果茶曲奇原味牛油曲奇情迷朱古力曲奇醇香咖啡曲奇拖肥曲奇番茄曲奇黑糖腰果曲奇種籽生命曲奇綠茶曲奇檸檬杏仁曲奇鯷魚曲奇紅莓水果茶煙燻火腿曲奇芝士曲奇


曲奇除了可散裝購買之外亦可以選擇禮盒裝, 全部都有獨立包裝。


購買時亦可以選購心意卡, 連同曲奇一併送到親友手上。


等了又等終於等到陳敏之小姐親自為我們講解 Blesscuit 的理念和產品了!!!!
她真人真的好高好瘦好漂亮!!
而介紹的重點就是她手上這盒千層酥, 由於她喜歡 bling bling 事物, 所以這兩個禮盒也是bling到不行!


酥.BLESSED 及酥.SWEET 禮盒 (各HK$148), 每盒有18片千層酥, 而每片千層酥都有 108 層, 製作不簡單, 每日只作限量發售!


簡單區分一下, 
酥.BLESSED 是咸甜點, 裡面有金鑽松露蜂蜜 + 芝士香草口味
酥.
SWEET 是甜點, 裡面有紅桑子玫瑰 + 原味楓糖口味


每件都是獨立包裝!!


而每盒都配2枝不同口味的自家醬料, 可以配合同樣口味進食, mix & match 又得!!


每件千層酥都好鬆脆!! 雖然是用牛油製成但食落唔覺得好熱氣好油膩~
四款裡面我很喜歡這三款, 最愛是楓糖味配楓糖漿, 甜甜的很好吃!
芝士香草則覺得有點膩, 試了一件就全部送芝士控男友了 XD
他就最愛金鑽松露蜂蜜, 覺得松露味好濃郁!

我覺得過時過節送一盒酥BLESSED /  酥SWEET 比送朱古力、月餅、糭更有心意喎...

又其實 Blesscuit 都有推出祝.圓滿月餅禮盒 (HK$308)入面有迷你柚子奶黃曲奇月餅+桂花綠豆曲奇月餅各 4 個, 唔知仲有冇貨, 買前最好先打去問問喇~~

所以你話喇, 係咪後悔買月餅買得太早先。

店舖地址: 
尖沙咀河內道K11 18號 
金鐘道93號金鐘廊Lab Concept A01a號舖
天后電氣道13-41號凱旋大廈35號地舖K

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...